Gå til innhold

Har jeg fått Abit NF7-S versjon 1 eller 2.0?

Tjafsen

Anbefalte innlegg

Jeg synes komplett kommer med en bra løsning her,de holder en hyggelig tone og tilbyr rabattløsning osv.. klart kunne de ha strukket seg litt lengre, men hvis de skulle gitt kompensasjon til alle "småfeil" også, så hadde det gått ille...

Jeg skjønner at de ikke kan gi deg nytt kort fra lager, da Demovarene sikkert budsjetteres på en annen måte.... Jeg ville satset på et Nytt NF7-S (de er jo ikke så dyre) og heller spurt om de kunne rundet av mellomlegget litt nedover :p

Jeg satser på denne løsninger. Ingen vits å krangle i evigheter om noen 100-lapper. :) Var litt i tvil om jeg skulle velge EPoX EP-8RDA3+ eller Abit NF7-S V2.0. I går kveld va prisforskjellen minimal (1087 - 1060), så jeg valgte og holde meg til Abit. I dag koster plutselig EPoX EP-8RDA3+ bare 905. Da er vel det et bedre kjøp? Abit virker plutselig litt overpriset. Slik jeg har forstått det har leveres epox med en ekstra lan og runde ide kabler, mens Abit har bedre klokkepotensiale. Dessuten har Epox bare 3 lydtilkoblinger. Noen som vet om det går ann å bruke 4 høyttalere og mic samtidig der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...