Herr Brun Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Ja ja hver sin smak, men jeg syns hvertfall det ser forferdelig stygt og vemmelig ut. Det må du selvfølgelig få lov til, men å ha et problem med at polifolk ser slik ut er faktisk helt på trynet. 2 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) tatoveringer er noe man vanligvis forbinder med kriminelle, knarkere, gjenger, horer og annen løssluppenhet. og NORDMENN. Endret 3. juli 2012 av Heradon Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Jeg forbinder ihvertfall ikke tatoveringer med folk som er på kanten med loven. Og jeg er vitterlig nok nordmann. Fælt hvor trangsynte enkelte er. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 tatoveringer er noe man vanligvis forbinder med kriminelle, knarkere, gjenger, horer og annen løssluppenhet. Tattoveringer er noe DU vanligvis forbinder med kriminelle, knarkere, gjenger, horer og annen løssluppenhet. og NORDMENN. Nei, ikke nordmenn. Trangsynte bondeknøler kanskje. 1 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 tatoveringer er noe man vanligvis forbinder med kriminelle, knarkere, gjenger, horer og annen løssluppenhet. Tattoveringer er noe DU vanligvis forbinder med kriminelle, knarkere, gjenger, horer og annen løssluppenhet. og NORDMENN. Nei, ikke nordmenn. Trangsynte bondeknøler kanskje. siterte feil. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 At betjenten har tatoveringer ser jeg ikke noe problemer med, men kunne kanskje vurdert en langarmet skjorte under rettsalen? Selv om jeg vet at tatoveringer ikke betyr kriminell eller mc-medlem, så er det overaskende å se slikt på politi.. Men det betyr jo at verden forandrer seg og DET er bra! Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) tatoveringer er noe man vanligvis forbinder med kriminelle, knarkere, gjenger, horer og annen løssluppenhet. Tattoveringer er noe DU vanligvis forbinder med kriminelle, knarkere, gjenger, horer og annen løssluppenhet. Haha Dagens latter fra MOD, denne gangen.Taler vel av erfaring da antar jeg Endret 23. juli 2012 av ArkArk Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 TS har åpenbart ikke så høye tanker om store deler av min familie og omgangskrets. Tas til etterretning. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 TS har åpenbart ikke så høye tanker om store deler av min familie og omgangskrets. Tas til etterretning. Sorry.. Det skal jeg ikke si, og er fullt klar over at en person ikke behøver bli dårligere med T enn uten. Dog er det en kjennsgjerning at man har latt seg merke, og preging vil alltid sette spor etter seg. På den ene eller annen måte. Hovedpoenget her er ( se bildet) at det passer seg dårlig for en politibetjent seende slik ut, å ha ansvar og myndighet over ABB. Det ser perverst ut rett og slett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Perverst? Da skulle du sett soverommet mitt. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 1950 ringte. De ville ha holdningene sine tilbake. 3 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 1950 ringte. De ville ha holdningene sine tilbake. Hørtes dyrt ut. Langdistansesamtale FØR kl fem. :nei2: Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Perverst? Da skulle du sett soverommet mitt. Soverommet ditt..? Du er da for første ingen politimann som hadde sentralt ansvar i ABB rettsaken vel. Og å blande inn et soverom er jo helt tullete. Soverommet er det mest private man har, og der skal man selvfølgelig kunne ha det akkurat som man vil ..hallo Endret 24. juli 2012 av Delvis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Det var et forsøk på en spøk fra min side. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 1950 ringte. De ville ha holdningene sine tilbake. Hørtes dyrt ut. Langdistansesamtale FØR kl fem. :nei2: Vi lever i noen vanvittige tider. Langdistansesamtaler FØR kl.5 og politibetjenter med tatoveringer. Hvordan skal dette ende??! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Det var et forsøk på en spøk fra min side. Jo.. men en bør nesten lære seg litt bedre å "spøke" før man engang forsøker Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Vel vel vel. To sider hvor alle forteller TS hvor utdatert meningene hans er. Det holder sikkert nå På samme måte som "dere andre" ikke har noe imot tattis, burde vel TS få mene det motsatte? Jeg skulle gjerne sett en seriøs diskusjon om hvorvidt politiet faktisk burde eller ikke burde hatt synlige tatoveringer, gjerne med fokus på betjenter som har med Breivik å gjøre. Ettersom TS er en del av Norges befolkning og i større eller mindre grad er representativ for en større folkemengde (garantert flere enn han som har disse tankene om tatovering på politifolk), kunne det blitt en fin debatt. TS, ville du vært skeptisk til å oppsøke hjelp fra en politibetjent med synlige tatoveringer? Føler du tatoveringer svekker din tillit til dem? Eller synes du kun at det er "forkastelig" osv? 1 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Vel, slike politimenn passer i alle fall utrolig bra som undercover ....Og selvsagt gjør det ingen verdens ting at politifolk tatoverer seg. TS må jo være en overlevning fra 1800-tallet. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 De har jo sitt liv utenom jobben de også så hvorfor skal du få lov til å ha tatovering men ikke han? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Tja. Uniformert politi er svært synlig, og jeg mener det kan, bør og må stilles strengere krav til hvordan en uniformert politibetjent oppfører seg enn en vanlig borger. Med det sagt er jeg enig i at politifolk skal få lov til å ha tatoveringer, såfremt tatoveringen i seg selv ikke symboliserer hat mot en bestemt gruppe, f.eks. nazisttatoveringer. Politiet skal være nøytralt og "tilgjengelig" for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå