cs_ Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Min iPhone (4s) finner ikke WiFI på Asus RT-56U. iPad-en, Apple TV, laptops etc. finner derimot fram. Forslag til hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Kanalvalg? Sjekk om router sender på kanal 1-11. Lenke til kommentar
troari Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Min iPhone (4s) finner ikke WiFI på Asus RT-56U. iPad-en, Apple TV, laptops etc. finner derimot fram. Forslag til hva som kan være feil? I had the same problem, in your wireless device you can select (airport utility) you can select the radio mode in order for your apple I phone to work try to set it to 802.11n and select the 802.11b/g compatible that should do the trick Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Min iPhone (4s) finner ikke WiFI på Asus RT-56U. iPad-en, Apple TV, laptops etc. finner derimot fram. Forslag til hva som kan være feil? I had the same problem, in your wireless device you can select (airport utility) you can select the radio mode in order for your apple I phone to work try to set it to 802.11n and select the 802.11b/g compatible that should do the trick ??? Where's the airport utility? How do I set 802.11n and 802.11b/g. I can only choose between, n, g, mixed etc. Jan: Kanal er Auto. Endret 20. juli 2012 av cs_ Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Fant den når jeg skrev inn nettverksnavnet manuelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå