Oldheim Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Noen som har erfaringer med denne linjen? Jeg har den øverst på prioriteringslisten på SO nå, og alt virker veldig spennende. Jeg har lest mye om det på nettet, men vil også gjerne høre personlige erfaringer og opplevelser Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Snittet er veldig høyt pga få plasser og stor etterspørsel, så vær litt forberedt på å ha alternativer ved siden av. De jeg vet som går der, er fornøyde. Du er nesten 200% sikret jobb ved ferdig bachelor. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg har 55.4 poeng nå. Tror du det er nok til å komme inn? Snittet der går vel antageligvis opp nå, siden det har vært så mye snakk om undervannsteknologi i det siste, og flere velger sikkert å søke da. Håper veldig på å komme inn Lenke til kommentar
Trifate Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 http://www.hib.no/aktuelt/nyheter/2012/05/95_nye_studieplasser_til_hogskolen.asp Flere plasser fører nok til lavere snitt, du har nok gode sjanser til å komme inn Lykke til! Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Jeg ville nok sagt at 55.4 poeng er bra Bare å krysse fingrene det! Subsea er et lurt valg, store satsinger det og enorm etterspørsel. Grunnen til at de ikke kan gi for mange plasser til subsealinjen, er fordi de mangler praksis-plasser ute i bedrift har jeg hørt.. Men de jobber med saken, så kryss fingrene. Ønsker deg lykke til! Ingeniøravdelingen på HiB er helt knall. Se frem til amsse gode opplevelser Endret 19. juni 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Kom inn i dag . Gleder meg veldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå