Hellemyr Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hei. Har en compaq med vista som ble feilhåndtert, hodetelefonutgagen endte opp med å gå istykker. Virker som pcen tror det er koblet noe til denne utgangen som ikke virker, og sender derfor lyden dit. Noen som vet hvordan kan jeg få tilbake lyden i orginal høytalerene? Takk Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det er vel muligens en kortslutning der. Må reparere da serru. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Om det ikke er en kortsluttning, er det noen man kan gjøre for å få pcen til å sende lyden til høytalerene? Å sende den inn er ikke aktuelt Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Trylling er ikke min sterke side. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 At lyden i hovedhøyttalerne kuttes når noe kobles til hodetelefonutgangen er en funksjon som det kan være mulig å slå av, men hvordan det er på ditt oppsett vet jeg ikke. Prøv å fikle litt rundt. Hva slags lydkort er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå