Majka Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Etter å ha lest veldig mye negativt om Pinnacle Studio 8, tror jeg at jeg dropper planene om å kjøpe dette. Siden jeg bare trenger helt enkel redigering av DV-opptak + konvertering til DVD-format for brenning, virker det som en bedre løsning for meg å kjøpe Nero 6, som har konverteringsverktøy og brenneprogram, og bruke Windows Movie Maker 2 til redigeringen. Jeg har prøvd Movie Maker til noen småklipp, og det har det jeg trenger til det arbeidet. I tillegg skryter "alle" av Nero, så da virker saken grei. Lenke til kommentar
Cobe Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Hittils har ikke jeg hatt noe slags problemer med Pinnacle 8, men jeg har vel ikke fått prøvd ut alt. Funker helt fint for meg, hittils. Movie Maker 2 har jeg store problemer med. Jeg lastet inn et halvtimes filmklipp, og vips var det kun det klippet jeg kunne ha der. Når jeg skulle legge inn tittel, så kræsjet det. Men om du trives med det, er det vel greit nok. Nero 6 er sikkert fint for ditt bruk -Christoffer- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå