Torhild Jansen Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Etter regn kommer sol. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Dette var eit flott bilete Torhild. God skarpheit som framhevar fine detaljar. Godt balanserte fargar og ein roleg fin bakgrunn. Eit bileteetter min smak. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Skarpt og fint -som vanlig Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Det er mange blomster som dufter ekstra godt når de får en dusj vann - vet ikke om peoner gjør det også , men synsinntrykkene er iallefall vakkert! Farger og alt, trefffer iallefall meg helt Endret 15. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Dette var eit flott bilete Torhild. God skarpheit som framhevar fine detaljar. Godt balanserte fargar og ein roleg fin bakgrunn.Eit bileteetter min smak. Takk skal du ha Det er mange blomster som dufter ekstra godt når de får en dusj vann - vet ikke om peoner gjør det også , men synsinntrykkene er iallefall vakkert! Farger og alt, trefffer iallefall meg helt Tusen takk for kommentaren Skarpt og fint -som vanlig Takk skal du ha Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Flotte farger, og fin efekt med regndråpene. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Klart skarpt og fint i fargerene,meget ekte,så regntung blomsten og komp att en får en følelse av den vil nedover i bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg