AL3X Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Har en gammel GameBoy Color liggende (brukes aldri lenger). Det jeg lurte på var om det er noen mulighet for å bruke denne som en liten "ekstra" skjerm til en PC? Og hvis det er mulig, hvordan må jeg gå frem for å fikse dette (bilder o.l. tas i mot med glede)? For å være helt ærlig så har jeg veldig lite elektronikk kunnskaper, bare det man lærer på ungdomsskolen liksom Men men, takk på forhånd hvis noen vet hvordan dette gjøres! Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Ingen som vet altså? Kjipt det var.. jaja... Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 det har vært noen liknende poster her før, og man har vel kommet fram til at dette er tilnærmet umulig. blir alt for avansert og er i alle fall ikke noe for nybegynnere... Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Hm..okey, synd det var. Men men..life goes on Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hei. Om du ikke bruker gameboyen din kan du lage den om til digitalt oscilloscope! se her : http://www.elektor-electronics.co.uk/actio...boy/gameboy.htm Good Luck. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Det går nok an, det spørs bare hvor mye du vil legge ned i prosjektet... Eller betale for å få andre til å gjøre det ;-) Her er noe som kan hjelpe litt på vei: http://home.hiwaay.net/~jfrohwei/gameboy/gameboy2.gif Kontrolleren er en Sharp LH5077. Du trenger dataark på den... Lykke til! Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Går selv gk elektro, og det ser ikke ut som et veldig vansklig projekt, hvis man har tålmodighet nok.. men spørsmålet er om det er verdt det da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå