hvakrg Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Tror nok heller ikke at det er snakk om noen presentasjon av Xbox-NeXT, men at denne kommer i salg neste år er nok rimelig sikkert. Men specsa på den siste lekasjen kan fort vise seg å være specsa til Xbox-NeXT. I dag dukker det nok derimot opp en Microsoft-branded tablet med Tegra 3. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Vel har pressekonferansen vært eller? Ser ingen artikler så langt rundt omkring... Lenke til kommentar
lazt Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 http://m.engadget.com/2012/06/18/microsoft-major-announcement-livelog/# Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Som jeg skreiv på twitter: Microsoft Surface. Tror MS de er flinkere på software+hardware enn Apple? Palm greide det ikke. HP greide det ikke. Google greier det ikke. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Å herre....lykke til Microsoft. :nei2: Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ser da strengt tatt ut som to ypperlige produkter, artig at de tar Apple's magnetcover og hiver på ett tastatur. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Syntes det ser svært lovende og interessant ut, spesifikasjonene imponerer og hele pakka! Men så er det jo det at alt av Microsoft maskinvare opp igjennom årene stort sett har skuffet meg.. Lenke til kommentar
aktiv Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ser da strengt tatt ut som to ypperlige produkter Jeg er enig jeg. Synes det ser lovende ut. Specs: http://www.microsoft.com/global/surface/en/us/renderingassets/surfacespecsheet.pdf Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Batteriet virka da noe snaut? Lurer på hvilke batteritider vi snakker om her. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ser da strengt tatt ut som to ypperlige produkter, artig at de tar Apple's magnetcover og hiver på ett tastatur. Magnetcovertastaturet skal de ha creds for, det så ikke helt dumt ut. Men ellers er jeg redd det er litt for lite, litt for sent. Det virker som de går i strupen på både iPad og Macbook Air (og andre såkalte ultrabooks) ved å annonsere både ARM-versjon og Intel-versjon. Tror ikke spec-hysteri er det som kommer til å vinne tabletmarkedsandeler, om iPad er reprasentativt. Grunnen til at man kjøper en tablet, er at man vil ha noe annerledes enn en laptop eller stasjonær. Alt står vel og faller på hvor brukervennelig Win8 blir, hardwaren virker iallefall flott skrudd sammen. Lenke til kommentar
aktiv Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Alt står vel og faller på hvor brukervennelig Win8 blir, hardwaren virker iallefall flott skrudd sammen. Veldig godt poeng! Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Er vel forøvrig ganske historisk at MS begynner å levere hardware av denne typen, de siste årene har jo hardware-avdelinga til MS stort sett bare spydd ut Xboxer. Kan det hende at de prøver å bli totalleverandør av HW+SW? Hvis de kjøper opp Nokia, mangler de jo bare egen produksjon av vanlige datamaskiner... Lenke til kommentar
aktiv Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Det ser mer og mer ut som dee vil bli en totallevrandør nå ja. Hvert fall med tanke på samarbeidet med Nokia, og nå en tablet hvor både hw og sw er fra Microsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå