Gå til innhold

Oppsett av server, ønsker tilbakemeldinger


Anbefalte innlegg

Liten tvil om at lock on-systemet i BF3 ikke er finpolert. Men man kan ofte lage en "luft vegg" ved å locke slik at kjøretøy holder seg på avstand. Foruten det er det bare lock 'n pray som gjelder :p

Lock and pray at ikke tanksen ser deg :hm:

Jævlene er gode til å skyte, det værste er vel at de beste er 14 åringer som spiller hjemme på gutterommet :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange ganger jeg har skutt en Jav mot en tanks og den bare bommer, uten noen tilsynelatende grunn for det. Jeg "bommer" også når javelinen er styrt rett mot en tanks og de bruker Smoke rett før den treffer. For røyk får Jav-rakettene til å bli borte helt sånn uten videre. Herlig det.

Lenke til kommentar

Mange ganger jeg har skutt en Jav mot en tanks og den bare bommer, uten noen tilsynelatende grunn for det. Jeg "bommer" også når javelinen er styrt rett mot en tanks og de bruker Smoke rett før den treffer. For røyk får Jav-rakettene til å bli borte helt sånn uten videre. Herlig det.

IR smoke vet du=)

Denne forvirrer vel missilen, men jeg må si jeg lurer på hvordan dette er i virkeligheten.Slike videoer på youtube av javelin fremstiller iallefall denne for å være mye mer effektiv en i spillet.

Lenke til kommentar

Mange ganger jeg har skutt en Jav mot en tanks og den bare bommer, uten noen tilsynelatende grunn for det. Jeg "bommer" også når javelinen er styrt rett mot en tanks og de bruker Smoke rett før den treffer. For røyk får Jav-rakettene til å bli borte helt sånn uten videre. Herlig det.

IR smoke vet du=)

Denne forvirrer vel missilen, men jeg må si jeg lurer på hvordan dette er i virkeligheten.Slike videoer på youtube av javelin fremstiller iallefall denne for å være mye mer effektiv en i spillet.

 

I virkeligheten er Javelin IR guided. Dette betyr at hvis f.eks tanksen bruker oppvarmet røyk (F.eks generert av motoren) vil ikke lenger tanksen presenteres som en tanks for Javelin.

Den viktigste forskjellen fra virkeligheten til BF3 er nok det at i BF3 tar den i bruk laser-guidance og har kvalitetene til en Surface-to-Air missil som gjør at den blandt annet kan treffe jagerfly. :p

Endret av Skyenet
Lenke til kommentar

Ja. Det var jo poenget mitt. Selv om Javelinen har en litt annen funksjonalitet i spillet, så fungerer den fortsatt ikke optimalt i forhold til slik den er ment i spillet.

 

Ang. det jeg skrev med IR smoke. Når raketten er under 5 meter unna tanksen så hjelper det ikke at IR smoke utløses - egentlig. Men i BF3 gjør det ofte det. Slikt plager meg. Men men. Er details schmetails egentlig :)

Lenke til kommentar

Ja. Det var jo poenget mitt. Selv om Javelinen har en litt annen funksjonalitet i spillet, så fungerer den fortsatt ikke optimalt i forhold til slik den er ment i spillet.

 

Ang. det jeg skrev med IR smoke. Når raketten er under 5 meter unna tanksen så hjelper det ikke at IR smoke utløses - egentlig. Men i BF3 gjør det ofte det. Slikt plager meg. Men men. Er details schmetails egentlig :)

 

Hadde en episode i går.Jeg ser en mobile antiair, på kanskje 25 meters hold.Ikke noen trær eller skilt etc mellom meg og kjøretøyet.Jeg skyter 3 missiler, uten å ødelegge vogna.Ikke la han smoke heller.

Hack?Begynner å lure på det.Slikt irriterer enormt, når den andre ganger treffer head on på 200 meters hold.

Noen som vet om det er mye cheating på BF3 til PC?Har ofte inntrykk av treff som bare er helt usannsynlige..

Anklagene bruker å hagle om "aimbots" eller "Hacker", nesten på alle runder uavhengig av hvilken server jeg er på.

Og selvsagt ordet "noob"...det er bare så barnslig.Alle har jo vært noob en gang?

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Personlig har jeg opplevd lite juks i BF3. Det eneste jeg har opplevd er aimbot, oftest på caspian og damavand. Men det skulle ikke forundre meg om det finnes en form for juks for kjøretøy også.

 

Men ang. javelin som ikke treffer. Det er ikke nødvendig juks, men heller en uheldig plassering mellom deg og tanksen slik at banen bare blir feil. Kan være alt fra serverlag til en kode som ikke helt sitter. Det er jo helt teit at slikt skjer, men det er definitivt et problem med lock ons. Selv opplever jeg kjøretøy i bevegelse som det største problemet sånn sett, der heli's er det mest problematiske å lock'e til tross for tilsynelatende fri bane. Kan også slite hvis kjøretøyet befinner seg oppe en steinklippe eller lignende.

 

Er mye rart hehe :)

Lenke til kommentar

Personlig har jeg opplevd lite juks i BF3. Det eneste jeg har opplevd er aimbot, oftest på caspian og damavand. Men det skulle ikke forundre meg om det finnes en form for juks for kjøretøy også.

 

Men ang. javelin som ikke treffer. Det er ikke nødvendig juks, men heller en uheldig plassering mellom deg og tanksen slik at banen bare blir feil. Kan være alt fra serverlag til en kode som ikke helt sitter. Det er jo helt teit at slikt skjer, men det er definitivt et problem med lock ons. Selv opplever jeg kjøretøy i bevegelse som det største problemet sånn sett, der heli's er det mest problematiske å lock'e til tross for tilsynelatende fri bane. Kan også slite hvis kjøretøyet befinner seg oppe en steinklippe eller lignende.

 

Er mye rart hehe :)

 

Kan være banen eller lag ja.Uansett er det nærmest umulig å spå utkommet på et skudd.Det er go or no go.

Blir stort sett bare drept hele tiden :grumpy: uansett jeg, så det er igrunn ikke kjempeviktig

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi pleier å være greie å skifte over til det folk måtte ønske, gamemode/kart osv.

 

I går satt vi serveren over til Close Quarters pga lite folk. Litt greiere med mindre kart da.

 

Nå er serveren betalt for 1 år. Så vi håper å få mer aktivitet i serveren.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Har nå sett at det har vært en dupp i aktiviteten generelt, er vel fordi det er sommer og mange har ferie tenker jeg. Nærmer seg høst nå (desverre) så blir nok mer folk etterhvert :) Veldig bra initiativ uansett, håper dere holder interessen og serveren oppe.

 

Interressen er oppe, men det er utfordring å få folk på server. 1-2 mann på server lokker ikke inn så mange. ;)

 

Vi er godt voksne folk, og pga jobb og famlier betyr det at ikke alltid kan alle være online samtidig. Men som nevnt, Onsdager forsøker vi alle å ha som fast spille dag.

 

Jeg personlig spiller litt mer enn de andre. Har forsøkt å være alene på serveren, men som du kan sikkert tenke deg så frister det ikke mange å joine.

 

Dere kan legge meg til som venn, så kan vi alltid forsøke å avtale treff o.l.

 

 

BF3 profile: BasenjiMaster

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...