xoma Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 hei. noen som har prøvd Scania Truck Driving Simulator - The Game.? eller bare har lyst til å diskutere det. PRAT I VEI!! trenger en trorrent, noen som vet om en? Lenke til kommentar
OlavEmil Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Dette er eit kjempespel, med gode utfordringar. Det er òg ekstremt realistisk til sitt bruk, køyretyet oppfører seg og brukar akkurat like mykje plass som ein ekte semitrailer. Har ein det minste interesse for store køyrety, eller lyst til å få ei kjensle av korleis desse er å manøvrere, er dette spelet . Torrent kan du drite i, forresten. Her er det publisert ein demo du kan spele så lenge du vil, vil du ha tilgang til resten, betaler du dei 150 kronene det kostar. Viss ikkje får du klare deg utan. http://www.scaniadrivergame.com/en/ 2 Lenke til kommentar
xoma Skrevet 8. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2012 er helt enig med deg om hva du mener med spillet, men jeg gleder meg mer til ETS 2 kommer. fant en torrent ikke lenge etter jeg skrev dette inlegge. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Hvis du liker spillet og ønsker at det skal komme en 2'er av spillet, så klipp gresset til naboen og tjen de usle 150kronene det koster for å støtte utviklerne. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå