Espenooop Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hei, jeg har et aldri så lite problem. Jeg har fått beskjed fra opptakskontoret at de helst vil ha eksamenkarakterene jeg tok via privatistweb inn på vitnemålet. Det jeg lurer på da er om det er den videregående skolen jeg gikk på eller den jeg tok opp eksamenen på som privatist jeg skal kontakte for å få et nytt vitnemål med privatistkarakterene inn. Takk Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Arrester meg om jeg tar feil, men jeg vil da tro at det er den videregående skolen du gikk på du skal henvende deg til for å få et nytt vitnemål. Mener å ha lest tidligere at den videregående skolen du tok eksamen som privatist kun fungerer som et "lokale", og ikke noe annet. Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Ta med deg kompetansebeviset ditt til tidligere vgs, så får du nytt vitnemål. Privatskoler/privatistkontoret kan ikke hjelpe deg. Edit: Tror ikke du trenger kompetansebevis, bare det arket du får i posten med karakteren(e). Endret 15. juni 2012 av Sagan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå