Majjan Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Den nye fyren kan mer enn bare å drepe. Les hele saken Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Zzzz Hopper glatt over. Same shit, different wrapping. 1 Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Minner litt om red dead redemption møter AC Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det heter ennå, ikke enda ! Når ordet brukes som tidsadverb kan man bruke begge variantene, altså både 'enda' og 'ennå'. Dersom det i stedet brukes som gradsadverb eller subjunksjon er det kun 'enda' som kan brukes. Her brukes det som et tidsadverb. Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det heter ennå, ikke enda ! Når ordet brukes som tidsadverb kan man bruke begge variantene, altså både 'enda' og 'ennå'. Dersom det i stedet brukes som gradsadverb eller subjunksjon er det kun 'enda' som kan brukes. Her brukes det som et tidsadverb. Dæven. Har en kompis og far som har retta på meg så mye pga det. Men hvis man forsåvidt alltid kan bruke enda har jeg jo aldri tatt feil. Meget bra artikkel og forsåvidt Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det heter ennå, ikke enda ! Når ordet brukes som tidsadverb kan man bruke begge variantene, altså både 'enda' og 'ennå'. Dersom det i stedet brukes som gradsadverb eller subjunksjon er det kun 'enda' som kan brukes. Her brukes det som et tidsadverb. Dæven. Haha, det er alltid det eg òg tenkjer når eg/nokon blir satt på plass på den måten. Lenke til kommentar
Genki Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Må få komme med litt konstruktiv kritikk og si at dere er veldig trege til å legge ut artikler, hadde det ikke vært for det flotte forumet ville ikke Gamer.no vært i nærheten så populært. Lenke til kommentar
Genki Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det heter ennå, ikke enda !Når ordet brukes som tidsadverb kan man bruke begge variantene, altså både 'enda' og 'ennå'. Dersom det i stedet brukes som gradsadverb eller subjunksjon er det kun 'enda' som kan brukes. Her brukes det som et tidsadverb. Noen har vært inne på Wikipedia.. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Det heter ennå, ikke enda !Når ordet brukes som tidsadverb kan man bruke begge variantene, altså både 'enda' og 'ennå'. Dersom det i stedet brukes som gradsadverb eller subjunksjon er det kun 'enda' som kan brukes. Her brukes det som et tidsadverb. Noen har vært inne på Wikipedia.. Ikke Wikipedia, men ja, jeg har sjekket opp bruken av begrepet. Gjorde aldri noe forsøk på å skjule det. Foretrekker å undersøke slike ting når jeg er usikker. 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Zzzz :sleep:Hopper glatt over. Same shit, different wrapping. Jeg bryr eg lite om det er samma greie med andre baner, de kunne for min del lagd ekstragreier til revelations, jeg hadde kjøpt det allike vell Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Han heter nå vel egentlig Ratohnhaké:ton, Connor er hans engelske navn. Dette spillet ser utrolig kult ut! Kjempespennende med trær å klatre i. Lenke til kommentar
Cendran Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Prøvde det første spillet i serien, men synes det ble veldig repetetivt. Kjedelig, rett og slett. Er oppfølgerne bedre? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Prøvde det første spillet i serien, men synes det ble veldig repetetivt. Kjedelig, rett og slett. Er oppfølgerne bedre? Jeg var ingen storfan av det første spillet selv, men Assassin's Creed II og Brotherhood var to herlige spill. Revelations har jeg ikke spilt mye av, men ryktene sier at det ikke er like godt som de to forgjengerne. Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 "Jeg tenker umiddelbart med grøss tilbake på jakt-delen av Red Dead Redemption og håper at det blir mer givende i de amerikanske skoger." ???? Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Prøvde det første spillet i serien, men synes det ble veldig repetetivt. Kjedelig, rett og slett. Er oppfølgerne bedre? Jeg begynte å spille nr 2 og falt pladask, brotherhood og revelation var enda bedre synes jeg. Begynte etterpå på 1'eren og fant det dørgende kjedelig pga det var så repetetivt (for ikke å snakke om at absolutt alt var mye dårligere enn de 3 andre) så anbefaler å prøve de andre Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Prøvde det første spillet i serien, men synes det ble veldig repetetivt. Kjedelig, rett og slett. Er oppfølgerne bedre? Jeg var ingen storfan av det første spillet selv, men Assassin's Creed II og Brotherhood var to herlige spill. Revelations har jeg ikke spilt mye av, men ryktene sier at det ikke er like godt som de to forgjengerne. Stemmer vel ganske godt med mine tanker også. Revelations var greit, men oppdragene var ikke like artige som i Assassin's Creed 2 og Brotherhood. Dessuten fant Ubisoft ut at fiendene skulle få ta tilbake områder du hadde tatt fra dem, noe som bare ble et stort mas. Det bør være droppet i Assassin's Creed 3. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Prøvde det første spillet i serien, men synes det ble veldig repetetivt. Kjedelig, rett og slett. Er oppfølgerne bedre? Jeg var ingen storfan av det første spillet selv, men Assassin's Creed II og Brotherhood var to herlige spill. Revelations har jeg ikke spilt mye av, men ryktene sier at det ikke er like godt som de to forgjengerne. Personlig likte jeg AC bedre enn AC2. Nummer 2 prøvde for hardt å være mer varierende i sine oppdrag enn det det første er, men klarte det bare i hovedoppdrag. Videre ble skillet mellom hovedkarakter og byfolk enda større og enda teitere (eneste mannen med hette i byen?), og AI'en var fortsatt udugelig - ikke klarte de å gjøre slossing mer spennende heller. Dessuten var det et lass med småting som virkelig irriterte meg fordi det ødela illusjonen. Og jeg savnet å kunne hoppe tilbale til Desmond når jeg selv ville - tross alt han som er hovedkarakteren, og jeg savnet følelsen av å være en fyr som var en fyr. Har ikke prøvd Brotherhood og Revelations enda. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Prøvde det første spillet i serien, men synes det ble veldig repetetivt. Kjedelig, rett og slett. Er oppfølgerne bedre? Hvis du ikke er sånn kjempe fan av assassins creed så er det vell egentlig bare å spille revelations. I hver oppfølger har det liksom blitt lagt på litt og litt, og i revelations så har du alt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå