Gå til innhold

Windows Xp problemer

clinton

Anbefalte innlegg

Jeg skulle formatere dataen og gjorde sånn som jeg alltid gjør.

Men når jeg skulle instalere win xp så sjedde det noe rart.

Den holdt på og kopiere over filer og så stod det at det var noen filer som ikke kunne bli kopiert. filene het:SPRB.dll

Jeg har prøvd med 6 forskjellige xp cder og 3 forskjellige cd-rom,men det kommer det samme vær gang.

Hvis jeg skipper filene og instalerer så fungerer det og komme inn i windows,men etter og ha vert der i ca 1-2min så kommer det en melding på skjermen der det står: System is shutting down,og så er det en klokke som teller ned fra 60 sek og når den har komt til 0 så restarter maskinen seg.Men jeg tror ikke at det kan være MS-Blast viruset selv om det er et prikk likt vindu som dukker opp for når jeg trykker ctrl-alt-del og ser på applications så står det bare System Shutdown,men hvis det er viruset,skal det ikke stå MS-Blast der da?

Noen som har noen råd eller ideer/forslag til hvordan jeg kan få dataen oppe og gå igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har fått det til og funke no.jeg klarte endelig og få instalert win xp uten noen feil meldinger,og da trodde jeg at jeg hadde klart det.men når jeg kom inn i windows så begynte den og telle ned igjen.da den rebootet trakk jeg ut internetten og da fungerer den helt fint.men en gang jeg tar kabelen inni så kommer feil meldingen tilbake..så noe er problemet et jeg ikke får internett på dataen min.Men får håpe at det går seg til.Takker for alle svar og innlegg som har hjolpe meg.

Men jeg har ett spørsmål til.Jeg skal ha ny ram.Hva bør jeg kjøpe.Skal klokke som f**n bør ikke koste mer en 1500-1600kr

AMD Xp1800+@1700MHz

Aopen AK77-8Max

Sapphire Radeon 9500pro

512MB DDR-Ram PC2100

Creative SoundBlaster Audigy Live

Maxtor 60G,WD 80G,WD 120G

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...