BBernes Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Har man god tid ber man bare butikken og poste en rutur lapp med betalt porto. Er ikke dårlig tid som gjør at jeg betaler returporto hver gang, men at det koster en 100-drings og få sendt "dritten" i retur fra postskranken. ...skal sies at jeg får extra stæsj iblant ( f.eks. extra s-ata adapter og lcd-backpanel o.l. ) uten kommentar i fakturaen fra Komplett - 'kult' tenker jeg, men burde jeg egentlig hatt fraktfritt hvis retur f.eks. ved DOA ( Dead On Arrival = død ved ankomst ) ? ... har handla for over 60 000 privat med Komplett siden nyttår, men ikke gjort noen spesiell avtale med de - kanskje dumt m.h.t. hva ( f.eks. retur-porto ) ? Penger er relevant tema, og det er blitt 1 tusenlapp bare p.g.a. retur herfra... . Jeg har somoftest tatt kontakt med butikken og bedt dem sende meg en ferdig utfylt retur lapp som jeg klistrer på pakken min. Da sender jeg pakken gratis tilbake til butikken . Lenke til kommentar
Zink Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 ...man har mulighet til å få hjelp av en butikkansatt. Har aldri blitt imponert, evt. kjent fordelen av "primat-signal" over disk i en data gate-butikk v.s webshop... tvertimot, har du sett en lager-reol har du sett de alle, og via webshop har jeg møtt høflighet jeg _aldri_ ville erfart på "gata"... Nettbutikker kan i praksis ha lager på gutterommet hjemme, eller ett slitt lagerlokale langt ute på landsbygda. So what ? garantien er never violated anyway... eller har du annen erfaring ? . Lenke til kommentar
Zink Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har somoftest tatt kontakt med butikken og bedt dem sende meg en ferdig utfylt retur lapp som jeg klistrer på pakken min.Da sender jeg pakken gratis tilbake til butikken . OK, har aldri testa ( + skal gjøre de oppmerksom på dette de _burde_ ha gjort ) - takk for godt råd ! . Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 begynner og bli drita lei alle som whiner om komplett på forumet :x Så la vær å lese og poste i webshoperfaringer forumet da.... Folk må få si sin mening, det er hele poenget med dette forumet :-? Enig... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 ...man har mulighet til å få hjelp av en butikkansatt. Har aldri blitt imponert, evt. kjent fordelen av "primat-signal" over disk i en data gate-butikk v.s webshop... tvertimot, har du sett en lager-reol har du sett de alle, og via webshop har jeg møtt høflighet jeg _aldri_ ville erfart på "gata"... Motsatt erfaring her... har møtt utrolig mange hyggelige butikkansatte, og når jeg da selv ble butikkansatt bestemte jeg meg for å bli slik selv. Og det tror jeg at jeg har klart (senest i går fikk jeg en iskaffe av en kunde som takk for god service). Har ikke fått dårlig service av web-shop ansatte heller, men jeg synes det er lettere å få kontakt med en person over disk enn over telefon. [Nettbutikker kan i praksis ha lager på gutterommet hjemme, eller ett slitt lagerlokale langt ute på landsbygda. So what ? garantien er never violated anyway... eller har du annen erfaring ? . Det var ikke det jeg snakket om her. Her snakket jeg om hvorfor web-shopper kan være billigere enn butikker. Hvis du ser hva jeg quotet så ser du grunnen til utsagnet. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Feilkilde lokalisert mellom Tastatur og Stol... Tror det heller har noe med dems som bygger pc'en jeg. For jeg og mange av mine kammerater (snakker 10talls) kjøper bare på komplett og vi har *aldri* hatt noe problemer og vi har bestilt *mye*. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå