AfterGlow Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Et hav med knapper skal hjelpe MMO-spillere. Ny og kraftig spillmus fra Logitech Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Må kjøpe og teste, for og se om den er bedre enn naga versjonene Endret 15. juni 2012 av B-QL 1 Lenke til kommentar
Kezha Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Interesting! kan ikke si at jeg spiller så mye MMO's, elelr bruker mange av knappene etc, men formen så sneisen ut, og hele musa så jo søt ut Lenke til kommentar
Dynasti Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Shut up and take my money!! Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Denne SER i hvert fall mye diggere ut en naga musa. Spørs om den kan måle seg med corsair M90. Tipper corsair vinner på byggekvalitet, men jeg liker 4x4 layouten bedre enn Corsairs erogonomiske utforming. Kommer nok absolutt til å vurdere denne, men det skal mye til for å få meg bort fra Corsair sin mus. Den byggekvaliteten tviler jeg Logitech noen gang kommer til å klare å stille med... Lenke til kommentar
NG-Maiden Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 jeg vil si at dette ar en ripoff fra razer naga Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 jeg vil si at dette ar en ripoff fra razer naga Du er vel en av de som mener at Apple fant opp rektangelet. 5 Lenke til kommentar
BFG-Hungbunny Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 jeg vil si at dette ar en ripoff fra razer naga Det eneste som ligner på Naga er knappene på siden, ellers ligner den ikke bittelitt en gang. 1 Lenke til kommentar
Kneee Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 jeg vil si at dette ar en ripoff fra razer naga Hvor ellers skulle de plassere knappene? Under musa kansje? Lenke til kommentar
zlagther Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 jeg vil si at dette ar en ripoff fra razer naga Hvor ellers skulle de plassere knappene? Under musa kansje? Det perfekte sted er jo der, da trykkes de ned hele tiden Så slipper du å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå