Arodem Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Har du sett de mange nye tjenestene på Gamer.no i det siste? Les hele saken Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hvorfor ikke få den til å bruke diverse API nøkler fra evt. Steam, Origin, PSN og Xbox Live? Så skriver du bare inn ditt brukernavn og så henter dere alle spillene via API'ene. Siden det blir litt tungvindt for meg å legge til alle 650 spillene jeg har på Steam. 3 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Å manuelt legge inn samtlige spill jeg har i denne listen vil ta tid jeg heller vil bruke til noe annet. Som f.eks. å spille nevnte spill. Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hehe, skulle jeg lagt til min spillsamling, spesielt før jeg gav bort omtrent 500 spill i vinter, så hadde jeg fått noen dagsverk. Nei, jeg får nok holde spillsamlinga mi for meg selv. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Takk for innspill. Å kunne importere spillsamlingen fra eksterne tjenester som bla. Steam er noe vi har tenkt å legge til støtte for. Vi skjønner at det blir litt tungvint å legge til et stort antall spill manuelt, så vi håper å få på plass en smidig løsning for dette 1 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Kunne godt tenke meg å få overført listen min hit, siden det er Gamer jeg stort sett er på, men som flere nevner trengs det da noe automatisert. Trenger overføring fra Gamefaqs, da lista mi er lagt ut der. Håper på det beste! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Hadde kanskje vore meir interessert å bruke GamersParadise-funksjonalitet om eg faktisk fekk logge inn med diskusjon.no-brukarnamnet mitt som lova. Men det får eg jo ikkje. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Du skal kunne logge inn med Diskusjon-kontoen din, men du må bruke e-postadresse og ikke brukernavn. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Ja, det har eg prøvd ein del gonger. Du får jo faktisk beskjed om at innlogginga må vere ein epost, så det gjekk eg ut i frå. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Ok. Da skal jeg sjekke om jeg kan finne ut hvorfor det skjer. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 For å legge til spill må man bruke den søkefunksjonen, right? Prøvde å søke på yndlings-spillet mitt, The Last Remnant (PC), men fikk bare frem den udugelige XBOX-versjonen. Dermed er jo hele opplegget meningsløst, jeg vil bare få lagt inn de spilla som dere tilfeldigvis kan gi treff på? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 For å legge til spill må man bruke den søkefunksjonen, right? Prøvde å søke på yndlings-spillet mitt, The Last Remnant (PC), men fikk bare frem den udugelige XBOX-versjonen. Dermed er jo hele opplegget meningsløst, jeg vil bare få lagt inn de spilla som dere tilfeldigvis kan gi treff på? La inn PC-utgaven av The Last Remnant i databasen nå. Vi prøver å holde databasen så oppdatert som mulig, og legger til titler som mangler. Send gjerne en epost til [email protected], så fikser vi det så raskt vi klarer. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Gamle spill også eller ? Som atari osv? Lenke til kommentar
offen Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Dette minner meg om Raptr til en viss grad. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Gamle spill også eller ? Som atari osv? Godt poeng, har diverse originaltitler fra Amiga-æraen (Gunship fra 1986 er et eksempel) og andre mer obskure spill som ikke er gitt finnes i listen fra før. Lenke til kommentar
Yuggoth Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Er ganske svære mangler i databasen deres, men liker konseptet veldig godt. Jeg skulle legge til Knights of the Old Republic, og da stod det at det ikke var utgitt. To'eren var utgitt da. Skurret litt det der. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Er ganske svære mangler i databasen deres, men liker konseptet veldig godt. Jeg skulle legge til Knights of the Old Republic, og da stod det at det ikke var utgitt. To'eren var utgitt da. Skurret litt det der. Har rettet opp dette nå. Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 La inn PC-utgaven av The Last Remnant i databasen nå. Vi prøver å holde databasen så oppdatert som mulig, og legger til titler som mangler. Send gjerne en epost til [email protected], så fikser vi det så raskt vi klarer. Takk for det, men tror jeg uansett venter til dere har funnet en bedre løsning. En kjapp alfabetisk sjekk ga treff på 3 av de 20 første Gamestop-spilla mine, og det ene av de tre kunne ikke velges fordi det stod "ikke lansert" (Braid). Blir en tung jobb for dere hvis alt dette skal legges inn manuelt Lenke til kommentar
xatic Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Battlefield 1943 står som ikke lansert... tull og tøys Lenke til kommentar
Lodium Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Enig med at det blir alt for tungvint å måtte legge inn spill manuelt for oss som har mer enn 50 spill. Jeg har vel noe rundt 303 spill registrert på backloggery og den listen tok tid å lage. Da har man ikke særlig ork til å lage en liste helt på nytt fra bunnen av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå