KLB Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Ble fristet av Motorola Razr Maxx, og siden både min kone og jeg hadde lyst på noe nytt, bestillte jeg likegodt 2 stk. Jeg har første utgave av HTC Sensation fra før, og min kone har en "hauggammel iPhone" (Den hiver hun snart ut av vinduet). Jeg er forøvrig utrolig godt fornøyd med min Sensation, og er veldig vant til den nå. Den er oppgradert til siste utgave ICS, og fungerer som en drøm. Mitt eneste ankepunkt på denne er batterikapasiteten. Og har derfor 2 batterier "just in case..." Når jeg pakket ut den første Maxxen så ble jeg overrasket over hvor stor den var. Syntes egentlig at Sensation allerede var akkurat litt i overkant. Maxx virket derfor kollosal når jeg plukket den opp. God byggekvalitet, men muligens noe stor. Jeg lekte meg litt med den via wireless, og må si at denne udaterte versjonen av Android virket noe kjip til en så flott telefon. (Som en Porche med boblemotor). Håper det kommer en oppdatering på dette ASAP. Jeg kommer nok til å beholde min Maxx.... i første omgang bare pga batteriet, men min kone syntes den ble alt for stor, og hun hadde store problemer med å betjene den. Så om vi ikke finner en brukbar telefon som er mindre, vil hun overta min Sensation (selv om denne også er litt stor). Håper derfor på at det kan komme noen innspill til alternativ telefon til min kjære frue. Liten og god er stikkord her!! :-) Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Vel, selv kjøpte jeg One S fordi den er omtrent like kraftig som toppmodellene, men har litt mindre skjerm (4.3, samme som Sensation). Den har også bra batteritid, ikke like bra som Maxx, men tror den er bedre enn Sensation, har ihvertfall hørt det. Den er VELDIG tynn, slik at den lett glir ned i lommen Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Vel, selv kjøpte jeg One S fordi den er omtrent like kraftig som toppmodellene, men har litt mindre skjerm (4.3, samme som Sensation). Den har også bra batteritid, ikke like bra som Maxx, men tror den er bedre enn Sensation, har ihvertfall hørt det. Den er VELDIG tynn, slik at den lett glir ned i lommen Enig, jeg er " avhengig " av å ha mobilen i beltetaske, og med litt strekking så passet one s oppi den samme som min Desire var oppi. Personlig så synes jeg at den har en perfekt størrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå