Gå til innhold

Ground Branch - Kickstarter!

Anbefalte innlegg

Ground Branch

Bakgrunn

Mange av dagens FPS-spill hevder å være realistiske og taktiske. Med unntak av Armed Assault, er dette stort sett bare ren løgn. De som husker tilbake på de gamle gode Rainbow Six spillene som Rouge Spear og Raven Shield, så vel som Ghost Recon vet hvordan taktisk, realistisk gaming skal være. Etter at Ubisoft tok over skuten fra Redstorm Entertainment har vi mistet denne unike sjangeren.

Men dette kan endelig endre seg!

En rekke av utviklerne fra det opprinnelige Redstorm Entertainment har nå dannet Blackfoot Studios. Deres første spill har navnet Ground Branch.

Et realistisk taktisk spill sier du?.

Utviklerene har ikke ligget på latsiden etter at Redstorm ble lagt ned. De har brukt store deler av de siste 10 årene på å utvikle treningsverktøy for Amerikanske spesialstyrker, og mye av det arbeidet har blitt videreført i Ground Branch. Målet er å lage et spill som gir deg følelsen av å være en spesialsoldat og gi en autentisk opplevelse av hvordan disse opererer.

Dette betyr for eksempel: Ingen regenerering av helse, ingen klasserestriksjoner, ingen unlocks og achievements og et realistisk skadesystem. Høres kjedelig ut? På ingen måte! Du får nemlig også evnen til å skreddersy våpen og utstyr ned til minste detalj. Velg skuddsikker stridsvest og du kan bære mer, men du blir tyngere og tregere. Velg en lettere vest og du kan bevege deg friere men vil ikke være i stand til å bære like mye. Hver vest har ulike "hard points" hvor du kan montere magasinlommer, ulike granater og andre verktøy. Du kan også velge fritt mellom mange ulike kammo-farger og mønster. Valgene du tar her får direkte innvirkning på oppdraget.

charactercustomization.jpgVåpenvalg er også viktig. Spillet integrerer våpen på en meget autentisk måte. Våpenene kan kollidere med miljøet, slik at kortere og lettere våpen vil fungere bedre innendørs. Velger du et gitt våpen må du passe på å ta med riktig ammunisjon også. Bytter du et magasin som ikke er tomt, vil du høre hvoran dette puttes tilbake i magasinlommen før det nye settes inn. Dette tar litt lengere tid enn om det er tomt og slenges ned på bakken.

weaponcustomization.jpg

Det høres fint ut, men er dette gøy da?

Hvis du elsker Call of Duty, så styr unna. Ground Branch byr på en helt unik opplevelse som få, om ingen, spill har klart å oppnå siden det første Ghost Recon spillet, og Rainbow Six Rouge Spear. Disse spillene var fantastisk spennende og engasjerende, både på nett og offline rett og sett fordi realismen og de taktiske elementene i seg selv gjorde spillet utfordrende og nervepirrende. Med Ground Branch vil du få oppleve autentiske oppdrag som er basert på erfaringer og ekspertise som amerikanske spesialstyrker står bak.

GI MEG! Nå!

clear2.jpg

Ground Branch er under utvikling og en Kickstarter-kampanje er nå underveis. Så sjekk ut nettsiden, kampanjesiden, og

i dag og spre ordet og støtt prosjektet!

Kommer en gang i 2013 til PC og Mac.

Endret av Untouchab1e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var dum nok til å kjøpe GR future soldier, vet ikke hvorfor, jeg hatet alle GR spillene etter første, jeg viste det ikke ville være bra, men måtte bare prøve.

Jeg trenger vikrlig et spill som Ground Branch.

Er så lei disse tølper spillene må ha skikkelige saker.

Lenke til kommentar

Jeg var dum nok til å kjøpe GR future soldier, vet ikke hvorfor, jeg hatet alle GR spillene etter første, jeg viste det ikke ville være bra, men måtte bare prøve.

Jeg trenger vikrlig et spill som Ground Branch.

Er så lei disse tølper spillene må ha skikkelige saker.

Helt enig! Er så trist hvordan spillindustrien nå er dominert av de store selskapene som stort sett bare pøser ut spilltitler som er laget for å tilfredstille flest mulig folk.

Vi får glede oss til Ground Branch og hjelpe til med litt penger til Kickstarter-prosjektet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...