jeanette roger Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ny By i Oslo? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Spennende bilde og spennende bruk av lys/farger. ))) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Den nye strekkoden. Fortsetter de å bygge mye bakover derfra så blir det QR-kode, sett ovenfra. Pent bilde, men så er det også ganske enkelt å få gode bilder derfra. Jeg savner litt mer unikhet og ryddighet. Skyen til høyre ser ut til å være klonet. Jeg tror det kunne blitt ryddigere og mer unikt om du f.eks gikk frem til gravemaskinen og tok bilde av den + strekkoden i bakgrunn. Eller penere og ryddigere (men ennå mindre unikt) om du zoomet inn og bare tok bilde av en enkelt fasade. Repeterende mønstre er ofte lekre å se på. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Den nye strekkoden. Fortsetter de å bygge mye bakover derfra så blir det QR-kode, sett ovenfra.Pent bilde, men så er det også ganske enkelt å få gode bilder derfra. Jeg savner litt mer unikhet og ryddighet. Skyen til høyre ser ut til å være klonet.Jeg tror det kunne blitt ryddigere og mer unikt om du f.eks gikk frem til gravemaskinen og tok bilde av den + strekkoden i bakgrunn. Eller penere og ryddigere (men ennå mindre unikt) om du zoomet inn og bare tok bilde av en enkelt fasade. Repeterende mønstre er ofte lekre å se på. Takk Simen for din fine tilbakemelding...ja jeg er enig og dette ble nok tatt i fart forbi..så prøver samle de mere så de blir til en liten klode...men det er ennå forsøk alt sammen...gøy er det..men må prøve finne en vri..jobber m saken..god helg til deg,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Spennende bilde og spennende bruk av lys/farger. ))) Tusen takk,det var hyggelig høre på en grå regneværsdag,ønsker deg sol og sommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg