Gå til innhold

BK: Ny By i Oslo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den nye strekkoden. Fortsetter de å bygge mye bakover derfra så blir det QR-kode, sett ovenfra.

Pent bilde, men så er det også ganske enkelt å få gode bilder derfra. Jeg savner litt mer unikhet og ryddighet. Skyen til høyre ser ut til å være klonet.

Jeg tror det kunne blitt ryddigere og mer unikt om du f.eks gikk frem til gravemaskinen og tok bilde av den + strekkoden i bakgrunn. Eller penere og ryddigere (men ennå mindre unikt) om du zoomet inn og bare tok bilde av en enkelt fasade. Repeterende mønstre er ofte lekre å se på.

Lenke til kommentar

Den nye strekkoden. Fortsetter de å bygge mye bakover derfra så blir det QR-kode, sett ovenfra.Pent bilde, men så er det også ganske enkelt å få gode bilder derfra. Jeg savner litt mer unikhet og ryddighet. Skyen til høyre ser ut til å være klonet.Jeg tror det kunne blitt ryddigere og mer unikt om du f.eks gikk frem til gravemaskinen og tok bilde av den + strekkoden i bakgrunn. Eller penere og ryddigere (men ennå mindre unikt) om du zoomet inn og bare tok bilde av en enkelt fasade. Repeterende mønstre er ofte lekre å se på.

Takk Simen for din fine tilbakemelding...ja jeg er enig og dette ble nok tatt i fart forbi..så prøver samle de mere så de blir til en liten klode...men det er ennå forsøk alt sammen...gøy er det..men må prøve finne en vri..jobber m saken..god helg til deg,smil

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...