Antihero Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg kjører windows xp pro med alle nye patches fra winupdate. Bruker norton antivirus 2003. Problemet er at det tar kanskje 5 minutter fra jeg trykker slå av maskinen, til den faktisk kutter strømmen! Hva kan problemet være? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 har hatt det sånn når jeg ikke har formatert på leenge, og har et tonn med programmer installert.. Er det lenge siden du har formatert? Lenke til kommentar
texaco Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 du har antageligvis en spesifikk hotfix fra microsoft, denne hotfixen gjør at maskinen bruker evigheter på å slå seg av ... husker ikek navnet på hotfixen... *leter nå EDIT: fant den, den heter Hotfix 329170 ... gå inn i kontroll panel -> legg til fjern programmer -> fjern Hotfix 329170 Denne "bugen" gjelder for windows2000 og windowsXp Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg kjører windows xp pro med alle nye patches fra winupdate. Bruker norton antivirus 2003. Problemet er at det tar kanskje 5 minutter fra jeg trykker slå av maskinen, til den faktisk kutter strømmen! Hva kan problemet være? Jeg og har det problemet med mitt A7V8X, men jeg tror problemet ligger i at jeg bruker det onboard nettverkskortet. Virker som om det har problem med å avslutte. Prøv å oppdater driverene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå