Force Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hei. Jeg merker at det er mye utroskap og annet i forhold i dette forumet. Jeg har noen forslag til dere hvis dere gifter dere - Hvis den ene krever mest mulig samvær med barnet og den andre vil ha like mye men får ikke, så kan den andre kreve betalt for mangel på samvær barnet. Sånn at den ene må gi mer arv, den andre mindre. - Hvis mor får samtykke i samvær og nekter faren samvær og fremdeles krever barnebidrag, da kan faren la barna bli arveløs pga moren, det vil si barnet får ikke barnebidrag og arv pga moren som stiller urimelig krav. - Hvis f.eks far blir utro og får barn med en annen dame, så kan kone nekte som stemor og kreve like mye samvær med sin egen barn og faren må ta ansvar for sin kone og en annen dame sin barna, dvs kone har kun 1 barn, mannen har 2 barn, og han må jobbe dobbelt og dobbelt så mye samvær. Faren må gi dobbelt arv av det han allerede har når mannen dør. Sånn at barnet får arv + gjeld pga faren. - Hvis en av begge har en elsker, så krev elsker arven til den som er ikke utro. Sånn kan dere lage særavtale Hvis den ene samtykker ikke, så kan dere være trygg at det er noe skjul. Hva synes dere ? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) For det første vil noe av dette ikke kunne gyldig avtales, hverken i avtaleform eller testamentform. For det andre tror jeg ikke det er en god måte å presse på noe slikt, og så regne med at noe er skjult om en ikke samtykker. Endret 15. juni 2012 av Antatra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå