Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva gjør jeg ?

JoakimVolvo5

Anbefalte innlegg

Hei O:-)

Har seg sånn nå at søsteren min er forelska i bestevennen min og nå har en guttevenn av henne bedt meg om å si det til han. Siden jeg vet hvem han liker og at han har gitt en bekreftelse på at han ikke liker henne allerede så vil jeg ikke si det til han, for det kommer til å bli flaut for hun og kommer til å knuse hjerte hennes.. :(

Så hva gjør jeg ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du allerede vet det er det vel lurere å si det til søsteren din? Vet ikke hvor gamle dere er, men for meg virker det som litt barneskoletendenser når en venn av en venn skal fortelle en person at en annen person liker deg. Hun får vel ingenting ut av at du forteller det til han uansett? Best å si det til søsteren din, eller bare holde deg utenfor hele greien :)

Og for å gå litt off-topic og kommentere stekstek, så har jeg aldri sett problemet med at søsken og venner blir kjærester..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, jeg så for meg meg en eldre gutt siden navnet er Volvo 5, vet ikke om det er bilmerket han mener da! Men ja, jeg sier ikke at det er noe problem.. Men at jeg er sikker på at mange ikke vil finne sånt like komfortabelt! Derfor jeg satt et spørsmålstegn der:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...