Exodai Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Nå begynner jeg å bli litt lei av at min Huawei U8800 lagger, sliter med bluetooth, rebooter og henger seg opp hele tiden, har nå rootet telefonen og ser etter en ROM som er så "bugfree" som mulig. Ser at veldig mange har flasha sin U8800 så jeg spør hvilket ROM er best for denne telefonen? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Nå begynner jeg å bli litt lei av at min Huawei U8800 lagger, sliter med bluetooth, rebooter og henger seg opp hele tiden, har nå rootet telefonen og ser etter en ROM som er så "bugfree" som mulig. Ser at veldig mange har flasha sin U8800 så jeg spør hvilket ROM er best for denne telefonen? Denne er veldig kjekk: http://forum.xda-dev...d.php?t=1492957 Sandwich icecream 4.0.4 til U8800 , jeg vet ikke hvordan versjon 4.0 av rom`en er, da jeg enda sitter på 2.0 da denne har vært relativt stabil og jeg ikke har giddet å satse på en mer eventuel ustabil update, men versjon 4.0 av rom`en er sikkert topp den. Endret 14. juni 2012 av Bendorama Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Hmm ser bra ut den, men er telefonen noe smooth med ICS? EDIT: Har installert det nå, fy som telefonen flyr! Takk for den ROMen, funker fantastisk. Endret 15. juni 2012 av Exodai Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 regner med du installerte nyeste versjon? noe du ser som ikke er som det skal eller? Ganske kjekt med ICE til U8800 ja Lenke til kommentar
Exodai Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 noe du ser som ikke er som det skal eller? Nei, alt funker normalt. 10 ganger bedre enn stock gingerbread, ingen bugs til nå i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå