Gå til innhold

Overklokking misslyktes!

ToffluZ

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde og klokke min AMD athlon 1.4 asus A7V133 .. Vet faktisk ikke hva jeg holdt på med, men viste at jeg prøvde og klokke .. det endte med at pc`n boota, og starta på nytt.. Maskinen funka, viftene surra, og alt så ut som om de gikk fint inni pc`n, men pc`n fikk ikke kontakt med skjermen stod det.. Jeg har prøvd og skifte jumper, tatt ut batteri osv .. Vet ikke hva som er galt .. Tror ikke jeg har brent noe,fordi alt ser fint ut .. Trenger hjelp!! Svar plz! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg prøvde og klokke min AMD athlon 1.4 asus A7V133 .. Vet faktisk ikke hva jeg holdt på med, men viste at jeg prøvde og klokke .. det endte med at pc`n boota, og starta på nytt.. Maskinen funka, viftene surra, og alt så ut som om de gikk fint inni pc`n, men pc`n fikk ikke kontakt med skjermen stod det.. Jeg har prøvd og skifte jumper, tatt ut batteri osv .. Vet ikke hva som er galt .. Tror ikke jeg har brent noe,fordi alt ser fint ut .. Trenger hjelp!! Svar plz! :cry:

prøvde du og sette multiplieren opp?

i så fall: det er sperre for det på hovedkortet. hadde samme problemet. prøv å bytt cpu vifte. det funket med meg. vet ikke hvorfor, men det gjorde bare det.

Lenke til kommentar

Hehe.. Jeg tok ut skjermkortet mitt,en ram brikke,batteriet, tok strømforsyninga og lot den være slik over natten.. Da jeg våknet idag, gikk jeg ned og testa.. joda.. det funka :smile: , men den kommer ikke lengre enn til der det står: Velkommen/welcome .. altå til winxp!Håper på svar ! ;)

Lenke til kommentar
Hehe.. Jeg tok ut skjermkortet mitt,en ram brikke,batteriet, tok strømforsyninga og lot den være slik over natten.. Da jeg våknet idag, gikk jeg ned og testa.. joda.. det funka :smile: , men den kommer ikke lengre enn til der det står: Velkommen/welcome .. altå til winxp!Håper på svar ! ;)

klokk ned maskinen og prøv da.

Lenke til kommentar

klokk ned maskinen og prøv da.

Å klokke maskinen ned til mindre enn standard? Hjelper det? På annet enn temp

Sett om du har fått løsnet cpu vifta/ribba på noen som helst måte? Virker for meg som om maskinen blir for varm hele tiden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...