enva Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Har for det meste god peiling på pc og hardware, men for å være helt sikker så ønsker jeg å vite hvordan jeg billigst mulig kan gjenopprette data fra denne harddisken (SATA) Ser såkalte "dockingstasjoner" til SATA-harddisker går for 4/5 hundre kroner. Er det dette som er redningen? Lenke til kommentar
War Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Du har vel stasjonær pc? koble den rett inn der, behøver ikke feste den. Selve recoverysoftware om disken fungerer fysisk finnes det 1000vis av. Endret 14. juni 2012 av War Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Hva har denne disken vært utsatt for? Slag? varme? Er den utslitt? Eller skulle du formatere en harddisk, men formaterte feil stasjon? Hvor viktig er innholdet for deg? Uerstattelige familiebilder og skoleoppgaver? Eller bare en masse dritt? Endret 14. juni 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
enva Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Harddisken har vært i en bærbar dell-maskin. Men da den nå, etter 7 år(!), er røket, har jeg bestilt ny pc. Må imidlertid få hentet over bilder, dokumenter, epost osv fra harddisken innen kort tid, da mye av dette er av høy verdi. Harddisken er ikke utsatt for noe. Fungerer helt fint (forhåpentligvis ) Endret 14. juni 2012 av enva Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Kan du ikke bare sette disken i en annen datamaskin da? Hva slags andre maskiner har du? Lenke til kommentar
enva Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Selvfølgelig.. Tenkte jo ikke på det Har nå fått koblet harddisken til i min nåværende stasjonære pc. Thanx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå