Halland97 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hei, jeg er en gutt på 14 år. jeg har i de 2 siste ukene merket 2 ekstra kuler i pungen. er dette ett tegn på testikkelkreft. eller er det bare bitestikklene? men er de harde og avlange? de sitter løst og ikke på testikklene. det er litt ømt i pungen og testikklene. er det noe som utvikles under puberteten? burde jeg dra til lege? tusn takk førr svar! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Så vidt jeg kan forstå ut i fra din beskrivelse er det snakk om bitestikler. Men jeg er ikke noen lege og om du på noen måte er usikker rundt dette eller lignende bør du nok kontakte legen din eller i det minste stille spørsmålet på et av de flere nettstedene hvor skikkelige doktorer svarer. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Det er bitestiklene mest sansynlig. Det nok ikke noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Halland97 Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 men er bitestikklene litt harde? å sitter ikke dem fast i testikklene? men er det vanlig for 14 åringer å få testikkelkreft? Lenke til kommentar
Halland97 Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 skal det være 4 "harde klumper"? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Har du ikke en helsesøstertjeneste eller noe lignende på skolen? Eller en fastlege? Lenke til kommentar
Halland97 Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 jeg får vell dra til lege, takk for svar uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå