Ronny M Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Hei. Jeg ser at Chrome har 19 prosesser kjørende akkurat nå, er det normalt med bare en eneste fane åpen? Utvidelser har sannsynligvis hver sin prosess, men jeg har bare installert 10 utvidelser. Noen ganger merker jeg at tastaturet "lugger" litt når jeg skriver. Det vil si at ikke det ikke alltid kommer noe på skjermen når jeg trykker en tast. Men det er bare når Chrome kjører, det forsvinner så fort jeg lukker den. Det er bare en gang iblant, det er ikke noe problem akkurat nå. Kan det ha noe sammenheng med alle prosessene? Skal Chrome kjøre så mange prosesser? Det er ikke noe problem i forhold til minnekapasiteten, hvis noen lurer på det. Endret 14. juni 2012 av Ronny M Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Det ser normalt ut ja. Jeg har en fane oppe her, og ca. like mange prosesser. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Det ser normalt ut ja. Jeg har en fane oppe her, og ca. like mange prosesser. Okei, da er sikkert alt som det skal være Endret 14. juni 2012 av Ronny M Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Chrome kjører alle Utvidelser i en egen prosess. Derfor kan det hende det ser ut som om programmet prøver å ta over datamaskinen din. Jeg sitter med bare 4 prosesser av programmet. De gjør dette fordi Utvidelsene kan kræsje, mens nettleseren kan fortsette som normalt (hei Flash!). Opera har nylig adoptert denne fremgangsmåten Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2012 Chrome kjører alle Utvidelser i en egen prosess. Derfor kan det hende det ser ut som om programmet prøver å ta over datamaskinen din. Jeg sitter med bare 4 prosesser av programmet. De gjør dette fordi Utvidelsene kan kræsje, mens nettleseren kan fortsette som normalt (hei Flash!). Opera har nylig adoptert denne fremgangsmåten Du har nok rett i det, men jeg har kun 10 utvidelser, og ville tro at det bare skulle være 1 prosess pr utvidelse, pluss 1 prosess pr fane som er åpen. Det blir jo 11, ikke 19. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Sovende prosesser gjør ingen skade, så det er ingen grunn til å bekymre seg. Chrome har nok sine grunner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå