Cjaay90 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Heisann! Jeg har alltid hatt lyst til å ha en tråd hvor folk deler fine sveisesømmer i alt av sveis, tig, mig, mag, pinne, u name it. Ting dere lager, både på jobb og fritid. Dele erfaringer ang forskjellige typer tilsats, tråder, pinner, materiale. Diskutere sveiserelaterte ting. Folk kan jo også hjelpe hverandre finne jobb, nevne jobber, og kanskje vet om en ledig stilling! =) Jeg selv tar fagbrev som sveiser i september, så jeg må skaffe meg en jobb i oslo/akershus område, dagsjobb. Jeg og kjæresten snakker om å ta neste steg snart, så da kan jeg ikke være borte lenge av gangen. Ingen anelse om denne tråden i det hele tatt blir en sånn tråd jeg håper, men jeg får vel bare begynne jeg da, med noe simpelt Tanker til Goldfish Boats =) Litt TIG alu sveising =) Syrefast TIG, må øve litt mer på det =P Endret 15. juni 2012 av Cjaay90 Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Stilig bilde av TIG/aluminium Lenke til kommentar
Cjaay90 Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Stilig bilde av TIG/aluminium Takk takk=) Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 SINNSVAKT! Det midterste bildet ser det ikke ut som et menneske har gjort engang. Ser ut som om det er robotsveiset. Så hvis du har gjort dette selv er du jævla skillet. Vakker søm og det ser ut som om det har fått megaheft Lenke til kommentar
Cjaay90 Skrevet 6. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2012 SINNSVAKT! Det midterste bildet ser det ikke ut som et menneske har gjort engang. Ser ut som om det er robotsveiset. Så hvis du har gjort dette selv er du jævla skillet. Vakker søm og det ser ut som om det har fått megaheft Takk! Setter pris på å høre slikt! =) Det er nok gjort av meg, men hørt før at jeg er stødig som er robot så, ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GTrad9iY Skrevet 15. juni 2019 Del Skrevet 15. juni 2019 (endret) ...... Endret 19. juni 2019 av Slettet-GTrad9iY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå