Lurifaksen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Prøvde "Mobile Device" device opplegget på MSN, og det virker jo som om det faktisk funker - i motsetning til hva det gjorde sist gang jeg prøvde (2 år siden...). Spørsmålet er jo bare: Koster det penger å motta meldinger andre folk sender til meg? Har hørt at det også skal an å få melding hvis du får ny mail på en hotmail konto. Noen som har greie på hva som koster, og hvor mye? Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Ja, det koster penger. husker ikke hvor jeg fant det, men hvis ikke jeg husker feil tok de ca 1,50 for det. (ca 3 mnd siden) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Det står jo ingenting om at det koster å motta sms når folk på MSN sender? Det står bare at det kan være operatøren tar betalt når du mottar meldinger - og det koster jo ingenting å motta meldinger i norge. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Nei, gi meg til over helgen skal jeg finne ut av det. Er ganske sikker på at det er det altså. husker liksom 1,50. Har en kammerat som jobber litt oppe i Netcom kanskje det er han som har fortalt det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå