Nala Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Hei! Kjøpte akkurat xbox live til en venn med master card. Men da jeg skal prøve og fjerne kortet fra xboxen går ikke dette, det står følgende: Mastercard *************** Is attached to an active subscription. Hvordan får jeg fjernet kortet? Trur jeg må få fjernet slik at den ikke automatisk kjøper ny live, derretter kan jeg få fjernet kortet. Endret 14. juni 2012 av Nala Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Du må nok ringe til microsoft å si at du vil få det bort. Tungvindt, men kjekt for dem da folk ikke gidder. Endret 14. juni 2012 av Complexity Lenke til kommentar
Nala Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Du må nok ringe til microsoft å si at du vil få det bort. Tungvindt, men kjekt for dem da folk ikke gidder. Er det så tungvindt? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Du må nok ringe til microsoft å si at du vil få det bort. Tungvindt, men kjekt for dem da folk ikke gidder. Er det så tungvindt? Ser ut som jeg må ringe ja, etter at jeg fant dette:Viktig! Du kan ikke fjerne et kredittkort som er knyttet til et aktivt Xbox LIVE-medlemskap. Hvis du prøver å fjerne et kredittkort som er knyttet til et aktivt Xbox LIVE-medlemskap, blir du bedt om å legge til en ny betalingsmåte for medlemskapet.Hvis du ikke vil legge til en ny betalingsmåte, kontakter du kundestøtte for Xbox for å få hjelp til å fjerne betalingsmåten. Sørg for at du har gamertagen og betalingsinformasjonen tilgjengelig når du ringer. Bruk fremgangsmåten nedenfor for å legge til enda en betalingsmåte. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Legg til en paypal-account, fjern betalingen til microsoft fra paypal. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Du kan sikkert logge inn via Xboxlive.com, stoppe det og ta bort kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå