gammern Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Flere som har gått på limpinnen? I helgen bestilte jeg en HP Pavilion Full HD matt Ivy Brige laptop hos DustinHome. Maskinen mottok jeg på tirsdag. Koblet den opp og merket rimelig raskt at den ikke hadde Full HD, hadde en blank HD+ skjerm. Forferdelig. Jeg varslet da selgeren asap om dette men fikk ingen tilbakemelding. Dagen etter endret de spesifikasjonene fra full HD til HD+ på produktsidene sine. http://www.dustinhom...630m-17-3-w7hp/ Har prøve å få dem i tale men de er avvisende. Mener at maskinen er solgt som en HD+. Det hele virker useriøst. Hva bør jeg gjøre? Vil helst at de tar den i retur uten at det koster meg noe av penger/tid/energi. Vedlegg - Skjermdump av opprinnelig side. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Send e-post til selger med vedlagt skjermdump. Eventuelt krev angrerett, men da taper du porto. Skriv i e-posten at du kontakter forbukerrådet innen en uke dersom de ikke tar klagen til følge. Du har en sterk sak. Lenke til kommentar
Ramstad79 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Du har en grei sak her:) som overnevnte skriver så send med skjermdump å forklare saken enkelt å greit. Dustin er ikke så dumme at de setter seg på bakbeina her. Og true med forbrukerrådet er noe tull imo. Stort sett så sitter det oppegående kundebehandlere på nettbutikker som dustin, komplett osv. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Du har en grei sak her:) som overnevnte skriver så send med skjermdump å forklare saken enkelt å greit. Dustin er ikke så dumme at de setter seg på bakbeina her. Og true med forbrukerrådet er noe tull imo. Stort sett så sitter det oppegående kundebehandlere på nettbutikker som dustin, komplett osv. TS skriver: "Har prøve å få dem i tale men de er avvisende. Mener at maskinen er solgt som en HD+. Det hele virker useriøst." Derfor mener jeg at det er på sin plass å nevne at du vil ta kontakt med forbrukerrådet. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Returnere den på angreretten da? Dustin betaler jo til og med returfrakt når man angrer. Lenke til kommentar
gammern Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Send e-post til selger med vedlagt skjermdump. Eventuelt krev angrerett, men da taper du porto. Skriv i e-posten at du kontakter forbukerrådet innen en uke dersom de ikke tar klagen til følge. Du har en sterk sak. Jeg fikk svar tilbake i dag. De skal sende meg ferdigfrankert returlapp. Jeg håper innerlig godt at saken er ute av verden nå. Tiden vil vise. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Send e-post til selger med vedlagt skjermdump. Eventuelt krev angrerett, men da taper du porto. Skriv i e-posten at du kontakter forbukerrådet innen en uke dersom de ikke tar klagen til følge. Du har en sterk sak. Jeg fikk svar tilbake i dag. De skal sende meg ferdigfrankert returlapp. Jeg håper innerlig godt at saken er ute av verden nå. Tiden vil vise. Saken er nok ordnet, men for sikkerhets skyld så ta en kopi av "returlappen" (eller noter pakkenr). Kan aldri være for sikker. Lykke til ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå