Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 kan noen her anbefale ei trådløs mus med lader? jeg trenger ikke nytt trådløst tastatur, men om jeg må kjøpe det for å få musa så går det greit. skal bare bruke musa til surfing, og eneste grunnen til at den skal være trådløs er til da jeg skal bruke Tven som skjerm. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Kan du ikke bare bytte batterier da? Det er mye letter å få tak i en slik mus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 vil helst ha med lader. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Da hakke jeg peiling. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Hvorfor vil du ha en med lader? Det er ikke så mye arbeid å skifte to AA-batterier en gang i året. Alle musene mine går på AA-batterier. Jeg har forresten en bra Logitech-mus. Den ligger godt i hånda, og det jeg liker aller best er at det er en mekanisk bryter som styrer oppførselen til scrollehulet. Scrollehjulet kan enten rotere "uendelig" som et svinghjul, eller klikke når jeg beveger det så det stopper av seg selv. Genialt når jeg skal scrolle til bunnen av en lang nettside. Minuset er at den ikke er veldig bra på glattlakkerte trebord. Endret 14. juni 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Veit Logitech har hatt div mus med lader.. men om dem fremdeles lager noen nå, er jeg usikker på. Har selv hatt både blutetooth og vanlige rf mus med lader Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Jeg liker godt Unifying-systemet til Logitech. Det er en bitteliten USB-mottager som er paret med musen eller tastaturet, men som kan omprogrammeres til å funke med flere tastatur og mus. Jeg liker at systemet ikke maser om drivere, og dermed funker utmerket på Mac og Linux. Endret 14. juni 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå