Outlook Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Konformerte meg ikke nei, fordi jeg syntes ikke det ikke var noen særlig grunn til å gjøre det bare for å få penger. Men, penger kom det uansett, folk syntes det var så bra jeg var ærlig, og jeg må si det føltes mye bedre å få penger fordi jeg sa hva jeg mente enn å gjøre som resten av vennene mine som nesten alle angrer på at de konformerte seg. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hvor mye fikk du da? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Synes det heller skulle ha vært en evt. konfirmasjon når man nærmer seg myndighetsalderen. Da har man litt vett i huet. Alle vet at man som 14-15åring er kun opptatt av penger og ikke være annerledes (dvs. gjøre som alle andre). Personlig så konfirmerte jeg meg i kirken, men angrer i grunn nå, men har ikke et veldig behov for å melde meg ut. Men må si at det er litt kosli å ta seg en tur ved juletider. Føler også at kirken er et godt samlingspunkt når det gjelder begravelse. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg angrer ikke litt engang på at jeg konfet meg bare for penga. Fikk 9000kr og en PC til 16000kr. muli å digge det eller..... Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg angrer ikke litt engang på at jeg konfet meg bare for penga. Fikk 9000kr og en PC til 16000kr. Trenger vel ikke å gå konf. undervisning for å avtale med foreldra dine og fammen om å ha "bli-voksen-fest" i mai. Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Valgte å konfimerme meg borgelig, da jeg er verken døpt eller religiøs av noe slag. Tenkte ikke så mye over dette med å konfirmere seg innebar, tenkte bare at det var noe man gjore. Det jeg nå har igjen 2 1/2 år senere er at det var en hyggelig fest med familie og bekjente, 30k ekstra på banken. Det eneste jeg fikk ut av den borgelige konfirmasjonen var at jeg så American History X for første gang.(Konge film) Når jeg en eller gang får barn vil jeg nok opplyse dem hva konf, innebærer(kristelig, borgelig, ikke noe som helst) Og lar dem gjøre valget på egen hånd. (Men si at: "Pappa alltid vil være glad i deg"...hehe) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg angrer ikke litt engang på at jeg konfet meg bare for penga. Fikk 9000kr og en PC til 16000kr. Trenger vel ikke å gå konf. undervisning for å avtale med foreldra dine og fammen om å ha "bli-voksen-fest" i mai. Jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå