Nabaal Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Short story... Snakket med ei jente jeg gikk i klassen med på videregående. Er 21 år. Sist gang jeg snakket med hun var på Facebook. Skrev gratulerer og spurte om hun hadde det kjekt på bursdagen. Fikk dette som svar "Tusen takk. Alt går bra her.. Der da.?" Og siden da har jeg ikke svart tilbake. Jeg tror jeg glemte det, dumme meg. og det var siden februar... Jeg liker henne veldig godt, men vet ikke om jeg tørr å snakke tilbake igjen etter hendelsen. Føles som om hun tror jeg ignorerter henne, og det gir henne dårlig selvtillig. I dunno Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ikke ta det så gravalvorlig. Jeg gjør dette hele tiden siden jeg vimser her og der, og hvis noen blir støtt av det så må det være noe seriøst galt med dem. 2 Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Hmm da er det slik at det er noe galt med meg! Holy snap! Greit... jeg får gripe i og ta kontakt med hun neste gang jeg ser hun på Facebook, eller snakke IRL! Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Du liker henne veldig godt, men har ikke snakket med henne siden Februar? Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Nei egentlig ikke, ikke etter det jeg "ignorerter" hun på facebook chat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå