Cuneax Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Her er teknologien som gjør deg til Spider-Man. Nå kan du klatre rett opp veggen Lenke til kommentar
Utah Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Tøft! Men hvis en soldat bruker den, tror jeg nok at fienden finner han raskt. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg trodde jeg aldri skulle si det her, men velkommen etter, jeg så dette på "prototype this" for tre år siden, eg vet ikke hvordan den virka, men den var lydløs. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Den gikk veldig seint i forhold til den andre da.. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Den gikk veldig seint i forhold til den andre da.. ja, det gjprde det, men det der var en prototype utviklet over en periode på to uker (tror jeg). Så med litt mer finjustering og trening s kan den funke mye bedre. Pluss at som du ser er den mye simplere. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Fyren ser på bildet ser ut som en trooper med stolpesko, pussemaskin og jetpack.. Mye stash. Vanskelig å gå med det der vil jeg tro. Kanskje han leveres med bæresele så han kan henge på ryggen til en kompis? (Vegg! (Ja vent litt...skal bare ta frem wallgimpen min)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg