Vallhall Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hei Nå føler jeg tiden er inne for å få spotify, men lurer på hvis om jeg velger premiums alternativet, kan jeg da spille av spotify på både android tlf, Ipaden og PCn?. En ting til, MÅ man virkelig ha facebookonto for å opprette spotify konto? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Fievel Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hei Nå føler jeg tiden er inne for å få spotify, men lurer på hvis om jeg velger premiums alternativet, kan jeg da spille av spotify på både android tlf, Ipaden og PCn?. En ting til, MÅ man virkelig ha facebookonto for å opprette spotify konto? Takk på forhånd Første spørsmål, ja. Men det du ikke kan, er å spille av musikk på den samme kontoen, 2 steder, samtidig. Andre spørsmål, var ikke noe krav om det når jeg registrerte meg, men det er jo år siden. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Mange takk for kjapt svar Spm 1 var viktigst å få avklaring på, så får jeg heller bare "krype til korset" å få facebook jeg også Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Du kan spille av på flere enheter så lenge maks en av dem er online. Jeg registrerte meg og før facebook var et alternativ. Har ingen behov for å knytte det opp nå heller. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Opprett en Facebook-konto til en tilfeldig makrell i nordsjøen, og koble den sammen med Spotify. Ingen grunn til å bruke ekte navn. Deaktiver også så mye som mulig av koblinger mellom Facebook og Spotify. Ingen grunn til at musikkvanene dine skal være offentlig informasjon. EDIT: Nå er Facebook + Spotify = sant. Desverre. Du skulle registrert deg på Spotify for noen måneder siden, så hadde du sluppet. Men nå er Facebook-konto obligatorisk. Det er derfor jeg sier: Opprett en Facebook-konto for hamsteren til onkelen din. Ingen grunn til å bruke ekte navn. Endret 14. juni 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Ja hadde vært greit om det gikk an å gå utenom facebook, men det ser ikke slik ut når jeg prøver å tegne abb på spotify Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Må desverre ha en facebook konto ja. Alternativet, som nevnt ovenfor, er å lage en dummy facebook konto Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 opprett FB konto,få deg spotify,deaktiver FB konto :-) Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Mange takk folkens Her var det mye flott info som helt klart hjelper meg i mål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå