Skilpadden Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hei Bare lurer på hva det vil koste for frakt om man kjøper deler til å bygge pc på Dustinhome. Sikkert mange som har erfaring med dette. Hvor mye vil det koste om man kjøper skal vi si 12 komponenter samtidig? Får man dem i det hele tatt levert samtidig gitt at alle delene er på lager? Lenke til kommentar
eiik Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Etter det jeg vet koster frakten uansett 99,- hvis det ikke må fraktes på pall (typisk TVer). Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Man får dem levert samtidig, men kabinettet mitt ble sendt for seg selv, men det kostet det samme (99,- kr) Lenke til kommentar
eiik Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hvis det er store esker blir det sendt hver for seg (i alle fall min erfaring). Lenke til kommentar
Skilpadden Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Den er grei. 99 kr for alt høres helt konge ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå