raastad Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) hvor trygt er det egentlg med en bærbar hvor cpu'n blir ca 90 grader på vanlg bruk? klarte å søle brus på den å da skrudde den seg av :S har åpna den å rensa hovedkortet osv men bare lurer på om 90 grader er "trygt"? vet ca 30-50 er normalt men syns 90 er en del, så ville bare høre her den skrudde seg helt av når jeg sølte brus, så trodde den var helt død da :S men ser ut som den funker, den er "bare" ganske treg å loade windows, men ellers mener jeg den er lik som den var ca tastaturet å funker ikke helt :S må ha "i" i utklipp så jeg kan lime det inn lissom osv. men kan hende det fikses siden skal ta den opp igjen å rense tastaturet, evt "bare" kjøpe nytt tastatur til bærbar xD Endret 14. juni 2012 av raastad Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ikke så lurt akkurat! Prøv å få den ordentlig rengjort , da må du bruke noe som forsvinner av seg selv som elektronikk rens og du må gjøre grundig arbeid. Cola på elektronikk er ofte noe av det verste du kan ha, siden det tærer... Lenke til kommentar
raastad Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Ikke så lurt akkurat! Prøv å få den ordentlig rengjort , da må du bruke noe som forsvinner av seg selv som elektronikk rens og du må gjøre grundig arbeid. Cola på elektronikk er ofte noe av det verste du kan ha, siden det tærer... var rødbrus men skal ta å prøve å komme fram til vifta i helga lissom,mener det meste er gått bort. men den er fortsatt treg i boot fasen da å blir "veldig varm" :S men mener å la den kjøre til den stopper evt å skjer ikke det så er det bare bra lissom burde kanskje få bytta tastaturet da, så om det finnes linker evt til norske steder som har hp tastatur ville det vært fint, men skal prøve å ta den opp å rense den helt igjen å se om det hjelper renser å hele maskina da om jeg får tilmen mener tastaturet har blitt någelunde bra igjen "i" osv funker hvertfall igjen xD å skal uans ha ny data så (denne skal bli overtatt av pappa muligens ) ville bare høre om hvor trygt det er edit: skrivefeil osv Endret 16. juni 2012 av raastad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå