thomassen78 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg skal bytte hoved kort til en annen type. Fra SIS chipsett til Intel chipsett, noen som har noen ide, hvordan dette skal gjøres i Win XP home uten å måtte reinstallere hele OS og alt annet? Er det noe i enhetsbehandler man kan slette, og slå av maskin, sette i nytt hovedkort, og boote på nytt av og legge inn nye drivere for det nye hovedkortet? Trenger hjelp snarest!!! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hvis det er livsviktig å unngå format av harddisk, så trenger du ikke å gjøre noe spesielt, det er bare å bytte. Du kan selvfølgelig uinstallere driverne til det gamle hovedkortet, men det er heller ikke nødvendig. Uansett så anbefaler jeg at du tar backup av det du trenger og formaterer harddisken, det kan spare deg for mange feil som oppstår etter bytte av hovedkort. Lenke til kommentar
thomassen78 Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 takk for svaret, men jeg har prøvd det med å kun bytte hovedkortet uten å gjøre en ting først, men det gikk dritt. Fikk full blå skjerm. Uansett om jeg startet maskina i sikkerthets modus.... Noen som har noen andre ideer??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå