ingen verdens ting Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Flowers Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg synes dette ble fint - du har en fin komp med fokus på riktig sted, fine fargetoner, og skarpheten er mye bedre enn det jeg har sett på de tidligere bildene dine. Men siden du ber om kritikk vil jeg nevne at du ennå har noe å gå på ift å få det skarpere der hvor fokuset ligger. Jeg vet ikke om du bruker noe eget redigeringsprogram, men uansett ligger det visse muligheter i programmet enten du bruker Windows eller Apple og jeg vil tro at du kan få dette bildet enda noe klarere og skarpere med etterbehandlingen. De aller, aller fleste bildene du ser her på Bildekritikken og på andre fotofora er etterbehandlet med oppskarping og mere til. ;D Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Nydelig motiv og fine farger. Du blir et lite forbilde for meg, du! Skulle ønske jeg lærte like fort Og så synes jeg det er fint at du ber om kritikk, så lærer både du og jeg og sikkert noe fler, en hel masse Lenke til kommentar
ingen verdens ting Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Nydelig motiv og fine farger. Du blir et lite forbilde for meg, du! Skulle ønske jeg lærte like fort Og så synes jeg det er fint at du ber om kritikk, så lærer både du og jeg og sikkert noe fler, en hel masse Tusen takk ;-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Likte dette særdeles godt,det litt duset stod godt til sepiatonene her;) Lenke til kommentar
se# Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Enig med resten her, flott bilde. Mangler litt skarphet (særlig i full størrelse). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg