Knaskpilot Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Da er billettene bestilt! Jeg skal til Spektrum 5. desember og se Muse live (ståplass^^). Det har vært min store drøm , og endelig skjer det Noen andre som skal dit? Og hva forventer dere fra det nye albumet? Jeg tror det blir vanvittig bra. 1 Lenke til kommentar
Fosfor Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Det går jo rykter om at det nye albumet blir et dubstep-album, men det nekter jeg å tro på. Jeg har også fått meg ståplass billetter, gleder meg som en unge!! I mellomtiden kan vi jo kose oss med Muse-konserten som ligger ute på NRK nett-tv nå, den er kjempebra. 1 Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Litt off topic: Kommer albumet ila. høsten? ..Og ja.. Konserten deres på NRK Nett-TV er intens! Lenke til kommentar
Knaskpilot Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Jeg vet, jeg har sikkert sett den 10 ganger nå Fosfor, jeg tviler virkelig på at det blir et helt dubstep-album. Det høres ikke ut som Muse. Men selv om jeg ikke er så stor fan av dubstep, må jeg innrømme at traileren var episk. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Skal også på konserten. Gleder meg stort. Så dem i Bergen for to år siden og det var den beste konserten jeg har vært på Flere som har bestilt via Muse.mu? Står at billettene sendes 14 dager før konserten. Vil helst ha dem i god tid så jeg er sikker på at de kommer egentlig. Det nye albumet kommer vel 1 okt om jeg ikke husker feil... Mener å ha lest at det er kun de to siste sporene på plata som skal være dupstep-inspirert Lenke til kommentar
Knaskpilot Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Bare en uke igjen Noen som vet hvor mange timer jeg må være der før det starter, hvis jeg skal få plass langt fremme? Lenke til kommentar
Lokomotiv. Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Konserten kansellert desverre. http://muse.mu/news,oslo-stockholm-and-malmo-dates-cancelled_1475.htm?f=home Det føles surt.. får ikke tilbake pengene for flybillettene mine Lenke til kommentar
Knopflerius Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Ufattelig surt:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå