demiurgen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 skal ha meg mp3 spiller men har lite spenn... har budsjett på 2000 og vil ha en som fortsatt vil være bra i noen år framover.... tror det er best med en HD enn minnebrikker men spørs vel kanskje for 2000,- noen som har noen forslag??? Lenke til kommentar
trumic Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Tror nok jeg må skuffe deg. En god HD basert mp3spiller koster fra 3000 kr og oppover. Var jeg deg ville jeg kjøpt en MP3 cd-spiller f eks denne fra iRiver: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...&p=35620&s=mx24 Dette er vel bortimot den beste bærbare cd-spilleren etter min mening. Du får jo nesten tre ganger så mye musikk på en cd som på en 256mb brikke. Og når cdene bare koster 5-6kr stykke synes værtfall jeg dette er et bedre kjøp enn en minne basert. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Tror nok jeg må skuffe deg. En god HD basert mp3spiller koster fra 3000 kr og oppover. Var jeg deg ville jeg kjøpt en MP3 cd-spiller Der jeg er uenig! Jeg har Jaxx HD 500 og er meget fornøyd. Bra batterikapasitet, fine funksjonaliteter osv (noe som kommer frem av omtalene). At den er stor bryr meg ikke det minste siden jeg alltid har den i medfølgende bæreveske som jeg fester på beltet med belteklipset. Enkelt og greit. Dette skal bli min jukebox når jeg får bil Lenke til kommentar
trumic Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Ehh, saklig innlegg??? Den spilleren koster jo 2899 kr. Dette er jo så godt som 3000 kr. Hvertfall hvis du legger til porto og slikt, så blir nok prisen noe rundt 3000kr uannsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå