Gå til innhold

BK: Zzzummmm....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette ble flott. Skarpt så det holder på insektet, synes jeg. Fint og behagelig lys.

Tusen takk! :)

Synes dette er bra - skarpt insekt og fin komp.

Tusen takk! :)

Ikke mullig for meg å si noe om klonejobben, men jeg liker stemingen i bildet jeg også :)

Tusen takk - det er jo fint om du rett og slett ikke ser kloningen...! :) Endret av Astrid E. Saltveit
Lenke til kommentar

Klart og fint,kloning så eg inngenting til,men tar en, er det det grønne som er tilført?tar en til det er som der er noe med bladene,uten eg kan forklare hva.

Hei - takker så mye for kommentaren! :)

Det grønne er ikke tilført, men jeg har tvert imot klona bort litt av det. Du er inne på noe med bladene - det lyse var veldig lyst og tok litt mye fokus, så det har jeg mørkna litt for at de bladene i større grad skulle fungere som bakgrunnskulisser.

Klonejobben som krevde litt ekstra er det kronbladet som er nederst til høyre - det var delvis tildekket av et lysende, diffust blad som jeg syns var veldig forstyrrende for helheten... , blir jo av og til nærmest litt hektapå å sitte sånn og fikle og den type redigering kan nesten minne om å sitte og male, uten at jeg har noe mye erfaring med det,da... :)

Lenke til kommentar

Klart og fint,kloning så eg inngenting til,men tar en, er det det grønne som er tilført?tar en til det er som der er noe med bladene,uten eg kan forklare hva.

Hei - takker så mye for kommentaren! :)

:)

Hekta ja innimellom. :eek: har forstått det som noen får til og male med kostene i programa :)

Endret av Tor r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...