Astrid E. Saltveit Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Zzzummmm.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Synes dette ble flott. Skarpt så det holder på insektet, synes jeg. Fint og behagelig lys. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Synes dette er bra - skarpt insekt og fin komp. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ikke mullig for meg å si noe om klonejobben, men jeg liker stemingen i bildet jeg også Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Synes dette ble flott. Skarpt så det holder på insektet, synes jeg. Fint og behagelig lys. Tusen takk! Synes dette er bra - skarpt insekt og fin komp. Tusen takk! Ikke mullig for meg å si noe om klonejobben, men jeg liker stemingen i bildet jeg også Tusen takk - det er jo fint om du rett og slett ikke ser kloningen...! Endret 14. juni 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Klart og fint,kloning så eg inngenting til,men tar en, er det det grønne som er tilført?tar en til det er som der er noe med bladene,uten eg kan forklare hva. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Klart og fint,kloning så eg inngenting til,men tar en, er det det grønne som er tilført?tar en til det er som der er noe med bladene,uten eg kan forklare hva. Hei - takker så mye for kommentaren! Det grønne er ikke tilført, men jeg har tvert imot klona bort litt av det. Du er inne på noe med bladene - det lyse var veldig lyst og tok litt mye fokus, så det har jeg mørkna litt for at de bladene i større grad skulle fungere som bakgrunnskulisser. Klonejobben som krevde litt ekstra er det kronbladet som er nederst til høyre - det var delvis tildekket av et lysende, diffust blad som jeg syns var veldig forstyrrende for helheten... , blir jo av og til nærmest litt hektapå å sitte sånn og fikle og den type redigering kan nesten minne om å sitte og male, uten at jeg har noe mye erfaring med det,da... Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Klart og fint,kloning så eg inngenting til,men tar en, er det det grønne som er tilført?tar en til det er som der er noe med bladene,uten eg kan forklare hva. Hei - takker så mye for kommentaren! Hekta ja innimellom. har forstått det som noen får til og male med kostene i programa Endret 14. juni 2012 av Tor r Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Hekta ja innimellom. har forstått det som noen får til og male med kostene i programa Har prøvd meg på malekost i programmet også, men det får jeg ikke noe særlig taket på Men jeg finner stadig nye muligheter i både kloneverktøyet og andre verktøy og det er skikkelig gøy å prøve ut forskjellige ting Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 God skarphet og ett fint lys.Bakgrunnen ypperlig... godt jobba;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 God skarphet og ett fint lys.Bakgrunnen ypperlig... godt jobba;) Tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
se# Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Må bare si meg enig med andre, flott skarphet på insektet og jeg så ikke hvor du hadde klonet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Må bare si meg enig med andre, flott skarphet på insektet og jeg så ikke hvor du hadde klonet. Tusen takk - veldig kjekt at du ikke ser kloningen, da Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Meget bra makro, lyset faller fint inn på flua, god komp også. ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg