Tor r Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ovenfra. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Likte selv godt og se på detaljene på mose/sopp/lav. Ser i stort eg kunne spart meg for 0,2 sharpen før utleggelse av bildene. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Flott eksponert Tor.Ser også det du nevner om oppskarpingen i storformatet;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Syns dette ble nydelig - får litt skulpturell karakter med den nøytrale grå bakgrunnen og det rene uttrykket Jeg foretrekker v1. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Flott eksponert Tor.Ser også det du nevner om oppskarpingen i storformatet;) .Takk for tilbakemelding. Syns dette ble nydelig - får litt skulpturell karakter med den nøytrale grå bakgrunnen og det rene uttrykket Jeg foretrekker v1. Takk for tilbakemelding . Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Enkelt og flott bilde - et stilig motiv du har funnet Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Det her var fine bilder. Det er naturlig - ikke en oppsats ? Kunstverk iallefall. Tror jeg liker V2 best, eller alle 3 ved sden av hverandre i en serie Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Enkelt og flott bilde - et stilig motiv du har funnet Takk så mye. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Det her var fine bilder. Det er naturlig - ikke en oppsats ? Kunstverk iallefall. Tror jeg liker V2 best, eller alle 3 ved sden av hverandre i en serie Takk for tilbakemelding,nær på oppsats med litt tilrettelegging,du satte meg på noe med serie her,har noen bilder til og velge mellom,tror ikke eg vil ha med V3,men i samme stil som V1 V2. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Eit natur bilde-fine farger og morosamt påfunn. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Utsnittet i v2 likte jeg best. Ble ganske stilig dette bilde. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Eit natur bilde-fine farger og morosamt påfunn. Takk så mye. Utsnittet i v2 likte jeg best. Ble ganske stilig dette bilde. Kjekt du likte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg