Gå til innhold

BK: Porten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett bilde taper seg litt i skarphet etter konvetering til jpeg og mindre filer,ta derfor oppskarpingen på den fila da skal laste opp her;)Bra bilde;)

 

Tusen takk for tips og hyggelig kommentar :)

 

Liker dette - og jeg synes skarpheten holder til en motiv som dette. :) Setter fantasien i sving med en sånn flott port og en vei som slynger seg inn i en vakker hage... :)

Tusen takk, det var hyggelig ! :)

 

Tittelen holder mål til bilde og hva du vil vise,,porten er fin den og resten blir++.

Det litt uskarpe hevet vel heller bilde!!passet godt til motiv.

Tusen takk for hyggelig kommentar, skal dvele litt ved det uskarpe.... Er jo litt sånn en bør tenke over før en tar bilde.... når en har fått litt mer trening :)

 

Et stilig motiv du har funnet her - og bilde er flott det!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)
Lenke til kommentar

Fint motiv og skarpheten virker OK i den størrelsen du har lagt det ut. Det er vanskelig å vurdere skarphet uten en kontrollgruppe, men ser du har brukt 1/5 sekund og det er vel lang lukkertid hvis du ikke har brukt stativ.

Tusen takk! :) Har brukt stativ, men distre som jeg er så oppdaget jeg at jeg hadde glemt å skru av stabilisatoren på objektivet nok en gang, på hele turen. Har blitt litt mye foto i det siste,sene kvelder og er egentlig litt sliten. Var hjemme ved halv to på natta etter den turen søndag, langt å reise. Har aldri vært hekta på noe på samme måten før.... Fint med noen tips på hvordan bli hekta av....hehe, men det er vel ingen her som kan gi ???

Tusen takk for kommentar :):)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...