Laila - Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Porten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Ett bilde taper seg litt i skarphet etter konvetering til jpeg og mindre filer,ta derfor oppskarpingen på den fila da skal laste opp her;) Bra bilde;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Liker dette - og jeg synes skarpheten holder til en motiv som dette. Setter fantasien i sving med en sånn flott port og en vei som slynger seg inn i en vakker hage... Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Tittelen holder mål til bilde og hva du vil vise,,porten er fin den og resten blir++. Det litt uskarpe hevet vel heller bilde!!passet godt til motiv. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Et stilig motiv du har funnet her - og bilde er flott det! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Ett bilde taper seg litt i skarphet etter konvetering til jpeg og mindre filer,ta derfor oppskarpingen på den fila da skal laste opp her;)Bra bilde;) Tusen takk for tips og hyggelig kommentar Liker dette - og jeg synes skarpheten holder til en motiv som dette. Setter fantasien i sving med en sånn flott port og en vei som slynger seg inn i en vakker hage... Tusen takk, det var hyggelig ! Tittelen holder mål til bilde og hva du vil vise,,porten er fin den og resten blir++. Det litt uskarpe hevet vel heller bilde!!passet godt til motiv. Tusen takk for hyggelig kommentar, skal dvele litt ved det uskarpe.... Er jo litt sånn en bør tenke over før en tar bilde.... når en har fått litt mer trening Et stilig motiv du har funnet her - og bilde er flott det! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
se# Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Fint motiv og skarpheten virker OK i den størrelsen du har lagt det ut. Det er vanskelig å vurdere skarphet uten en kontrollgruppe, men ser du har brukt 1/5 sekund og det er vel lang lukkertid hvis du ikke har brukt stativ. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Fint motiv og skarpheten virker OK i den størrelsen du har lagt det ut. Det er vanskelig å vurdere skarphet uten en kontrollgruppe, men ser du har brukt 1/5 sekund og det er vel lang lukkertid hvis du ikke har brukt stativ. Tusen takk! Har brukt stativ, men distre som jeg er så oppdaget jeg at jeg hadde glemt å skru av stabilisatoren på objektivet nok en gang, på hele turen. Har blitt litt mye foto i det siste,sene kvelder og er egentlig litt sliten. Var hjemme ved halv to på natta etter den turen søndag, langt å reise. Har aldri vært hekta på noe på samme måten før.... Fint med noen tips på hvordan bli hekta av....hehe, men det er vel ingen her som kan gi ???Tusen takk for kommentar :) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Bra dette. Dekorativ port. :-) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Flott bilde. Liker motivet, koposisjonen og de fine fargene. Som Jan er inne på her, når du redigerer bildet gjør så aller redigeringer ferdig og til aller sist oppskarping. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Bra dette. Dekorativ port. :-) Tusen takk Flott bilde. Liker motivet, koposisjonen og de fine fargene. Som Jan er inne på her, når du redigerer bildet gjør så aller redigeringer ferdig og til aller sist oppskarping. Tusen takk, tar det med meg :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg