Vice Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 For oss som husker den gode gamle Rocky-schlægeren. Mer fantastisk enn dette kan simpelthen ikke gjøres! http://algorythm.co.uk/e107_files/download...ofthetiger.mpeg Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 genialt bra trur eg skal stille opp på neste års idol(om det blir) for å synge for full hals! sångstemmo mi e om muli verre enn hans! men eg veit da nå vertfall..... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Det rareste er at han fortsatte å synge selv om de begynnte å le av ham Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 ...like a virgin... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 LOL!!! Men lurer litt på... Mente han det? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 LOL!!! Men lurer litt på... Mente han det? Mente du han som sang eller han som grein av latter?? (bare tuller) Lo mest av han som fikk krampetrekkinger. Det utrykket da. Lenke til kommentar
sull Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg ser jo bare et 2 sekunders klipp av filmen :-? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Denne har vært postet her 4 ganger før... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 jeg ser jo bare et 2 sekunders klipp av filmen :-? /me også men den funka før. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det finnes slike mennesker. Jeg måtte stå ved siden av en sånn kar i et kor, og sluttet på grunn av det. Han var totalt tonedøv, men den dumsnille korlederen lot ham holde på. Jeg tror minst 3-4 av oss sluttet på grunn av ham. Det verste er når de nekter å innse at de synger så falskt, men det må være herlig å ikke ha hemninger da Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 en bedre link, som funker litt bedre http://www.apxm33.dsl.pipex.com/eyeofthetiger.avi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå