Jan Erik Engan Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Motorveibrua Bildet er fjernet. Beskrivelse: ........................................ Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Flotters! Stilig med det blå. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Flotters! Stilig med det blå. Takker;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Flott bilde - fin effekt med alt lyset, bra komp! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Tenk at dette er under en motorvei, det første du møter når du kjører inn i Drammen fra Oslo. Eller det siste ut av Drammen, ser jeg nå. ... En så spennede by bør jo ikke forlates... Jeg synes det er et fantastisk bilde! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Flott bilde - fin effekt med alt lyset, bra komp! Tusen takk;) Tenk at dette er under en motorvei, det første du møter når du kjører inn i Drammen fra Oslo. Eller det siste ut av Drammen, ser jeg nå. ... En så spennede by bør jo ikke forlates... Jeg synes det er et fantastisk bilde! Tusen takk.Her er retningen mot Oslo;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Skal sei Drammen pynter med lys,klart fint og ekte i et behageligt bilde. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Skal sei Drammen pynter med lys,klart fint og ekte i et behageligt bilde. Tusen takk;) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Flott komponert med gode farger, god dybde også. :-) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Fint bildet av belysningen. Ser ut som alle dine valg av blender, eksponerignstid og hvitbalanse er riktig. Jeg liker i verfall resultatet! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Flott komponert med gode farger, god dybde også. :-) Tusem takk;) Fint bildet av belysningen. Ser ut som alle dine valg av blender, eksponerignstid og hvitbalanse er riktig. Jeg liker i verfall resultatet! Tusen takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg