KapteinFredrik Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Heisann. Jeg får snart lønning og min gode gamle Nokia E71 begynner å takke for seg. Nokiaen fikk jeg av min bror for 2 år siden da den hadde knekt av antenna. Jeg loddet den på igjen og limte sammen telefonen med epoxy. Til alvor, så hvordan telefon bør jeg velge? Jeg har hatt lyst på Galaxy Note(ja jeg vet den er diger, så ikke fortell meg det), men nå har også Galaxy S3 kommet på banen. Hvem hadde dere valgt av dem? Det skal være en telefon jeg kan ha 3-4 år i strekk så viktig at den er av god kvalitet. På forhånd takk Mvh KF Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Kommer helt an på hva bruksmønsteret ditt er. Hvis du har bruk for den store skjermen og de ekstra funksjonene S-Pennen gir deg så ville jeg ha valgt Note. Den er stor, men ikke så stor at det skaper problemer. S3 er nok en bedre allrounder med bedre specs og bedre kamera, uten at det i seg selv er gode nok argumenter for å kjøpe den med mindre du trenger bedre ting enn Note tilbyr. Hvis du ser på prisene så er det også en del å spare på å kjøpe Note. -KJ Lenke til kommentar
KapteinFredrik Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Jevel, ja med prisen og skjermen så frister Note mere. Den kan også så og si eliminere mitt behov for laptop, da den er stor nok til at det går fint å surfe på nettet fra sofaen. Kan man koble til bluetooth tastatur? Hadde det funket hadde Note blitt helt konge å ha. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg har note og jeg vil ha S3. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Som nevnt over kommer det helt an på bruken din. Hvis det er prisen som er avgjørende for hvilken telefon du velger ville jeg kanskje sett litt på Galaxy Nexus. Vet det ikke er en av telefonene du har skrevet opp som alternativer, men den er i samme prisklasse som Note og er mer portabel. Da får du også med NFC, som S3 også har. Av S3 og Note ville jeg nok valgt S3. Grunnen til dette er at Note rett og slett er en for stor telefon. Selv om det kanskje er veldig fint til tider ser jeg for meg at det også vil være ekstremt plagsomt. Det blir ikke lett å ta den inn og ut av lommen, og man må rett og slett tenke mer før du tar den med deg steder. Bare dette synes jeg personlig er et stort nok problem til at jeg ville valgt bort Note. Et annet alternativ kan være HTC One X, har du sett noe på den? Den er også litt billigere enn S3. Endret 16. juni 2012 av Bradley Cooper Lenke til kommentar
KapteinFredrik Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg prøvde S3 fra en kompis i dag og jeg har nesten mer lyst på den enn Note nå. Den hadde passe stor skjerm og var bare helt rå å bruke. Det er enten S3 eller Note som det står mellom, så ikke noe HTC eller noe annet. Takker for svar so far. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) s3, note er FOR stor iPhone er ALT for liten. Nei for å si det slikt det er. Har man prøvd Galaxy Note og Galaxy S III, så er det ikke noe som heter at telefonene blir for stor når man ser på hvordan opplevelsen blir med å bruke dem. Endret 17. juni 2012 av Vindicator Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 s3, note er FOR stor iPhone er ALT for liten. Hva snakker du om, har s3 selv. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) s3, note er FOR stor iPhone er ALT for liten. Hva snakker du om, har s3 selv. Hva snakker du om da med at Galaxy Note og Galaxy S III er for stor? Med tanke på hva man kan gjøre med enhetene, så blir jo ikke Galaxy Note eller Galaxy S II for stor. Endret 17. juni 2012 av Vindicator Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Mente at han burde gå for s3 og at Note var for stor. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Mente at han burde gå for s3 og at Note var for stor. Åja sånn ja. Leste litt feil da Men Galaxy Note er fortsatt ikke for stor med tanke på hva den kan. Jeg bruker min som smarttelefon og tablet med at jeg kjører på en Hybrid ROM som du kan se i fra min signatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå