Arodem Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Eksperimenterer med A Link to the Past og Majora's Mask. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 A Link to The Past! - Selv om Majora's Mask skiller seg ut, syns jeg fortsatt det kan bli for likt OoT. Lenke til kommentar
Dakkern Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Majoras Mask ville vært toppers. Tror at hvis de skulle lage en remake av A link to the past, så ville det bare blitt forbedret grafikk og litt 3-D effekter, litt som Excite Bike på 3ds. Majoras Mask er også et spill som ville vært perfekte å ta med deg rundt, hvor du har tidspress og litt problemer med saving så er det greit å bare kunne lukke 3dsen! 1 Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Vil gjerne ha begge, men hvis jeg måtte velge, så blir det A link to the past! Hadde blitt overlykkelig hvis det hadde kommet en remake av det! Mitt favoritt spill i Zelda serien, etterfulgt av OoT Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 En remake av A Link to the Past hadde vært ganske hyggelig. Vil helst de oppdaterer grafikk og småting, men lar det hovedsaklig være slik det er Lenke til kommentar
reyh Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Agh, blir bare stresset av å tenke på Majoras Mask! Tidspress!! :-| Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 En oppfølger til A Link to the Past er hva jeg håper mest på, men sier ikke nei takk til en remake av Majoras Mask heller. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Nytolkning av Majora's Mask ville fått meg til å kjøpe 3DS. Elsker det spillet. Desidert beste Zelda-spillet i mine øyne. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Samma for meg hvem som kommer føst, så lenge vi får dem begge med tida ! OOT, MM, ALTTP... 3 herlige zelda titler som man må putte alle på topen av pallen, kan ikke foretrekke den ene foran den andre. Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Noen som vet noe nytt om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå